Industry Wire

Geplaatst door Growth Tribe

Growth Tribe redt de bedrijfswereld van saaie leerprogramma’s

Amsterdam: Growth Tribe, Europa’s eerste Growth Hacking Academy, verandert van koers naar een digitale opleider. Het trainingsbedrijf heeft haar nieuwe branding aangekondigd om organisaties te helpen met de manier waarop zij training voor digitale vaardigheden voor hun werknemers organiseren.

De rebranding past bij de groeiende ambitie van het bedrijf om de digitale kenniskloof op de Europese arbeidsmarkt te dichten. De scale-up wil de rol van leren in de bedrijfswereld fundamenteel veranderen, managers ertoe aanzetten hun huidige opvattingen over leren te herzien, en de impact van leren te meten om het enorme groeipotentieel te ontsluiten. Na samenwerking met organisaties als Philips, Ahold en Zurich Insurance Group, constateert Growth Tribe dat bedrijven de aanpak tot het bijscholen van hun werknemers moeten veranderen door leerervaringen leuker en aangenamer te maken.

Directeur en mede-oprichter Peter van Sabben van Growth Tribe zegt: “We hebben zelf ook een leerreis doorlopen, en daarom moest onze branding onze nieuwe identiteit weerspiegelen. Leren is nooit een rechttoe rechtaan proces. Tegenslagen, veranderingen in prioriteiten, technologische updates, en het verstrijken van de tijd bepalen allemaal hoe mensen en organisaties zich blijven ontwikkelen. Nooit is dat meer waar geweest dan in deze tijden. Wij dagen organisaties graag uit om opnieuw na te denken over hoe zij hun leermogelijkheden organiseren en meten, en bieden hen bruikbare, praktische, en plezierige leertrajecten aan.

Karakteristiek voor het nieuwe merk is een doorlopende leerlijn die Growth Tribe’s kernovertuigingen weergeeft:

  • Leren is een moeilijk proces met veranderingen, tegenslagen, koerswijzigingen, momenten van afleren, maar het is een continu proces en de beste ROI die particulieren en bedrijven kunnen doen.
  • Leren moet een plezierige ervaring zijn, zodat mensen bereid zijn meer tijd in hun ontwikkeling te investeren.

Het volledige verhaal over de rebranding is te zien in deze video.

Het nieuws komt na tal van recente initiatieven en prestaties voor Growth Tribe, ondanks de moeilijkheden van COVID-19. Waaronder:

  • Training van 1500 particulieren en nieuwe zakelijke klanten zoals Rabobank, NN, Heineken, Roche, Boehringer Ingelheim etc. in 2020.
  • Lancering van 7 nieuwe live online opleidingen in growth marketing, data-analyse, UX-design en digital product management, met meer opleidingen in de pijplijn.
  • De investering van 5 miljoen euro van Rinkelberg Capital Investment in 2020 om nog meer te investeren in groei en hun vernieuwde missie.
  • De aanstelling van een nieuwe COO, Xavier Blanvillain, en CFO, Eliza Jurewicz.

Over Growth Tribe: 

Elevate humanity through learnining – ga mee op de missie van Growth Tribe. Door te leren en groeien blijven professionals en hun organisaties concurrerend in een digitale wereld. We verbeteren continu de mogelijkheden van persoonlijke capaciteiten door bruikbare, plezierige en meetbare leerervaringen voor de meest urgente digitale vaardigheden.

Growth Tribe is actief in zes Europese landen en ondersteunt sinds 2015 de leertrajecten van meer dan 16.000 mensen en meer dan 900 toonaangevende organisaties. Waaronder organisaties als Ahold, Philips, TomTom, NN, The Ocean Cleanup, The Red Cross en meer.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht