Industry Wire

Geplaatst door 100% NL

100% NL verstevigt marktaandeel

100% NL blijft groeien! Het station met de beste muziek van Nederland scoort in de periode februari-maart het hoogste marktaandeel in zes jaar tijd. De radiozender ziet in de maanden februari-maart haar marktaandeel groeien van 2,9% in 2017 naar 3,8% in 2022 in de doelgroep 20-49 jaar. 100% NL laat vooral een grote groei zien in het jonge deel van deze doelgroep, de 20-34 jarigen.

Dat blijkt uit de meest recente luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek, uitgevoerd door GfK.

Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp:“Een zonnige dag met zonnige cijfers! Het gaat goed met 100% NL. We laten jaar op jaar een stijging zien en daar zijn we natuurlijk super trots op. Naast de beste muziek van Nederland van o.a. Suzan & Freek, Meau en Antoon en hebben we ook erg veel mooie acties voor onze luisteraars. Zo won vanmorgen luisteraar Ekelien meer dan 11 duizend euro, de hoogste jackpot ooit van het populaire spel De Uithaal. Dit smaakt naar meer!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht