Vernieuwd WAAT met dagaanbiedingen wooninrichting

Dagaanbiedingensite WAAT trekt een nieuw jasje aan en richt zich in de nieuwe verschijningsvorm op de home & living-markt.
De directie van 1Dayfly besluit daartoe omdat de markt voor woon & living sterk begint te groeien. Buitenlandse aanbieders als Westwing, Home24 en Zara Home kwamen naar Nederland en een lokale speler als Flinders bereidt zich voor op forse groei.
Een jaar geleden kocht 1Dayfly zijn branchegenoot WAAT, dat toen een site was met dagaanbiedingen voor vrouwen. Na de overname is het achterliggende concept aangepast aan de opkomende markt van wooninrichting. Met behoud van de kortingspercentages van tussen de twintig en zeventig procent.
De aanbiedingen op WAAT blijven vijf dagen blijven, terwijl dat bij de andere webshops van 1Dayfly maximaal 24 uur is. “Het gaat bij WAAT vaak over producten waarvoor je eerst met je man wilt overleggen of waarvoor je thuis iets moet opmeten. Daarom geven we mensen meer tijd om het te bespreken en te bekijken,” legt directeur Roderick Voerman uit.
1Dayfly ging vorig jaar over de omzetgrens van de tien miljoen euro heen. Er werkt veertien man bij het bedrijf uit Den Haag.
Foto: zennjazzygeek (cc)
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond