Deel dit artikel
-

Adjan Kodde nieuwe voorzitter Dutch Digital Agencies

Adjan Kodde neemt de voorzittershamer van Paul Manuel over bij Dutch Digital Agencies, de organisatie van digitale bureaus in Nederland.

Kodde, directeur van Mirabeau, zat sinds 2012 in het bestuur van de DDA. De positie die door zijn functiewissel vrijvalt, wordt overgenomen door Alex Otten van internetbureau Estate.

Manuel stapt als voorzitter op omdat zijn vijf jaar erop zitten, de termijn die gebruikelijk hiervoor geldt. Onder leiding van de oprichter van TamTam onderging de organisatie een substantiële verandering die uitmondde in een naamsverandering in de zomer van 2014.

In 2002 werd het Platform voor Internetbureaus Nederland opricht. Voor internetbureaus. Na het eerste decennium werd duidelijk dat dat een te smalle scope was voor de organisatie die ‘digitale bureaus’ in de bredere zin van de betekenis wilde vertegenwoordigen. Daarom werd PIBN anderhalf jaar geleden Dutch Digital Agencies. Daardoor kunnen nu alle digital native bureaus, waaronder ook data- en marketingbureaus, zich aansluiten.

Sinds de verandering van PIBN in DDA groeide het ledenaantal van een kleine zeventig naar bijna honderd (95). Afgelopen week sloten zich nog zeven nieuwe leden aan. Zij vinden daar een netwerk van gelijksoortige specialisten en toegang tot exclusieve kennissesies.

Adjan Kodde. “Dit is een energieke club van gamechangers die door meer zichtbaarheid en verbinding het verschil maken. In de toekomst willen we blijven vernieuwen, verjongen en meer activiteiten ontplooien bovenop de activiteiten die men al van ons gewend is. Door nauwere samenwerkingsverbanden aan te gaan zullen we de digitale industrie naar een zichtbaar en hoger plan te trekken.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond