Michael Linthorst
  • Michael Linthorst

  • 16 artikelen
  • 1.112.660 views
  • 21 reacties

Michael Linthorst

Werkt bij
Copernica Marketing Software
Functie
Managing partner
Twitter
@copernica
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/michaellint...

Michael Linthorst (1976) is internet ondernemer en ondermeer CEO van Copernica BV. Copernica is marketingsoftware voor e-mailmarketing, webpagina's, mobile en automatische campagnes.

Artikelen van Michael Linthorst

man in pak
  • 15 juni 2017 07:30

Piet Zoomers: van massamailings naar een-op-een e-mails

Trouwe klanten van modewinkels missen online de aandacht en herkenning van hun vaste verkoper. Hoe kun je klantdata inzetten om in de webshop eenzelfde persoonlijke beleving te bieden? Voor Fanbase.pro en Piet Zoomers ligt het antwoord in de combinatie van Artificial Intelligence en e-mailmarketing.

boot aangelegd
  • 25 mei 2017 10:03

Datatrics: benut data en machine-learning voor relevante customer journey

Het gemiddelde bedrijf heeft minstens vijf losse marketingtools. De grote uitdaging is hoe die data aan elkaar kunnen worden geknoopt tot een 360-graden klantbeeld zodat je in alle kanalen relevant communiceert met de klant, onder andere met e-mailmarketing. Het Nederlandse bedrijf Datatrics speelt handig op dit vraagstuk in.

  • 14 september 2015 15:59

SaaS, on-premise of hybride, hoe kies je de juiste e-mailmarketing oplossing?

Bedrijven zetten hun e-mailmarketing op verschillende manieren in: sommigen vertrouwen volledig op de diensten van een online e-mailmarketing bedrijf (SaaS), anderen doen zelf alles in eigen huis (on-premise), daarnaast bestaan er ook allerlei hybride oplossingen waarbij een deel van de activiteiten in huis wordt gehouden en een deel wordt uitbesteed. Hoe kies je de juiste oplossing?

  • 15 november 2013 15:56

Case TodoTipo: klanttevredenheid vergroten via track & trace

Door gebruik te maken van zijn eigen database Copernica Marketing Software en track & trace van PostNL, wist webshop TodoTipo niet alleen het aantal vragen aan zijn eigen klantenservice te verminderen, maar ook een groot aantal reviews te verzamelen op Beslist.nl. In deze case laat de webshop zien hoe ze te werk zijn gegaan en wat het opleverde.

  • 11 oktober 2013 06:20

Lead nurturing in de praktijk: Exact Software

Marketeers spenderen veel budget aan (online) programma’s zoals SEA, SEO en e-mailmarketing. Doel is het genereren van verkeer naar hun website en deze te converteren naar een verkoopkans. Niet al je prospects klikken echter op de ‘koop nu’ of ‘vraag een offerte aan’ button. Iedereen zit immers in een ander stadium, oriënterend of al vergevorderd in de koopcyclus.