7 Artikelen
378.588 Views
0 Reacties

Nathalie Peters

Nathalie Peters heeft ruim 20 jaar ervaring in development & management van (digital) marketing en advertising. Zowel bij corporates, het mbk als agency’s. In haar laatste vaste rol als Head of Digital Transformation van IPG Mediabrand werd Nathalie zo getriggerd door de verschuivingen die ze in de markt zag, dat het tijd werd om opnieuw aan de frontlinie te gaan staan. Dit keer met haar eigen bedrijven. Met MORGENFRISK dat adverteerders adviseert en ondersteunt bij het in-house organiseren en optimaliseren van hun (data-driven) marketingactiviteiten, zodat ze nog sneller kunnen groeien. Met FRISK Agency dat ervoor zorgt dat bedrijven optimaal zichtbaarheid zijn online en maximale performance realiseren. Nathalie is een bekende in de markt; zit in meerdere vakjury’s en treedt regelmatig op als spreker of moderator. Zo ook op Emerce EDAY. Hier op Emerce deelt Nathalie haar kennis en ervaring met het (door)ontwikkelen van nieuwe digitale initiatieven en bedrijven.