RTL Nieuws op digitale abri’s Clear Channel
RTL Nederland sluit een samenwerking met schermenexploitant Clear Channel. Het mediabedrijf gaat nieuws en entertainment uitzenden op honderden digitale abri’s.
RTL Nederland sluit een samenwerking met schermenexploitant Clear Channel. Het mediabedrijf gaat nieuws en entertainment uitzenden op honderden digitale abri’s.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer een outdoorcampagne van ijsmerk Ben & Jerry's.
Adverteerders kunnen nu ook outdoorreclame programmatic gaan inkopen met een nieuwe tradingtool van Clear Channel in Europa.
Clear Channel maakt 250 reclamezuilen interactief. Met behulp van QR-codes en NFC introduceert het nieuwe vormen van buitenreclame in Nederland.
Clear Channel Outdoor, dat buitenreclame verzorgt, installeert steeds vaker NFC-chips in billboards en abri’s. Dit biedt adverteerders een directe manier om een digitale link te leggen met passanten.
Het Amerikaanse muziekconglomeraat Clear Channel, tevens eigenaar van de Nederlandse concertorganisator Mojo, heeft een marketingovereenkomst gesloten met Yahoo. Een kwart van het marketingbudget zal nu online besteed worden.