Fabrique en Eidra over hoe een designsysteem je merk sneller, consistent en toekomstbestendig maakt
Een goed designsysteem zorgt ervoor dat merken er overal hetzelfde uitzien en aanvoelen. Of je nu een app opent, een
Een goed designsysteem zorgt ervoor dat merken er overal hetzelfde uitzien en aanvoelen. Of je nu een app opent, een
De Rotterdamse vestigingen van digitale bureaus Fabrique en Q42 trekken samen naar het Groot Handelsgebouw.
Ontdek de uitgebreide collectie van het Rijksmuseum digitaal met het baanbrekende platform Collectie Online. Dankzij innovatieve tools, zoals een virtuele Eregalerij en de AI-gestuurde Kunstverkenner, biedt het een interactieve...
In dit gesprek met Pieter Jongerius, partner en strateeg bij Fabrique, bespreken we de hobbelige weg naar geweldige UX, en wat er
De customer journey voor autoverhuur is vrijwel volledig digitaal geworden, maar de webinfrastructuur van Avis was sterk verouderd. Fabrique en
Het Rijksmuseum publiceert een aparte, sterk visuele sectie op zijn site over Johannes Vermeer. Al het werk van schilder is tot op microniveau te bekijken.
Agency case: Fabrique geeft Avis een flinke update
Bureaus Q42 en Fabrique sluiten zich aan bij het Zweedse ARC Arise Consulting. Q42 en Fabrique, met samen tweehonderd medewerkers, bundelen hun krachten met veertien andere agencies. In totaal...
Fabrique is niet zomaar een digital agency. Het bureau bestaat uit kunstenaars en ingenieurs. Al jaren heeft het opvallende klanten
Het bijzondere verhaal van Service Apotheek. De franchiseorganisatie besloot meer dan vijf jaar geleden zich beter te profileren en als merk vorm te geven.
Erik van der Meer en Matthijs Klinkert stellen vast dat design steeds meer technologisch gedreven wordt en een grote maatschappelijke
Een native shop bouwen en het bestaande loyalty-programma ondersteunen. Dat was de uitdaging bij het ontwerpen en bouwen van de nieuwe app voor HEMA.