AkzoNobel verkort doorlooptijd campagnes met 60% door AI en automatisering
Elk jaar lanceert AkzoNobel ‘De Kleur van het Jaar’, een wereldwijde campagne die razendsnel uitgerold moet worden over 60 markten.
Elk jaar lanceert AkzoNobel ‘De Kleur van het Jaar’, een wereldwijde campagne die razendsnel uitgerold moet worden over 60 markten.
In deze video zie je hoe Rituals hun snelle digitale groei heeft beheerd, wat resulteerde in een aanzienlijke ‘contentexplosie’ door
Ben jij verantwoordelijk voor het verhogen van de conversie en klanttevredenheid tot het verbeteren van de merkherkenning en het verhogen
Content is nodig om bedrijfs- en marketingdoelstellingen te halen. De juiste content op het juiste moment aan de juiste persoon laten zien is cruciaal.
Op schaal beheren van omnichannel contentdifferentiatie over klantsegmenten is een uitdaging voor bedrijven. De oplossing? Atomic Content.
Digitale transformatie roept bij het management zowel enthousiasme als terughoudendheid op. Een overtuigend verhaal vraagt om een sterke business case.
Marketing was altijd al datagestuurd en vol repetitieve processen. Juist daarom staan we aan de start van een door technologie aangedreven revolutie.
Doorlopende gepersonaliseerde content in een steeds complexer digitaal landschap? 'Digital-centric' en datagedreven contentdistributie zijn de sleutel.
Digitale tweelingen – virtuele versies van producten – maken gepersonaliseerde content makkelijker. Denk: afbeeldingen en video's in alle mogelijke varianten.