Oprichters van Home lanceren influencermarketingbureau Combo
Met focus op maatschappelijke waarden en communities lanceren de ondernemers echt socialbureau Home (oud-Hammerfest) het influencermarketingbureau Combo.
Met focus op maatschappelijke waarden en communities lanceren de ondernemers echt socialbureau Home (oud-Hammerfest) het influencermarketingbureau Combo.
Het missiegedreven social-first bureau Hammerfest heet vanaf vandaag Home. De eigenaren nemen afstand van de oude naam, omdat blijkt dat een neonazistische organisatie deze ook gebruikt.
Tot gisterenmiddag had kabelbedrijf Zesko, moederbedrijf van @Home, Casema en Multikabel, nog niet besloten of het een mega-bod uit zou brengen op verscheidene pakketten met uitzendrechten van Eredivisie-voetbal. Ook...
Gefuseerde kabelaars in het Zesko-verband maken geen geheim van hun regionale acties gericht tegen glasvezel, anders dan UPC. Ook is UPC op verschillende plaatsen lokaal actief met gerichte marketing.
Niet de aantallen pageviews en bijbehorende reclames moeten de financiële pijler worden onder Zizone.tv van Essent Kabelcom, maar traditionele reclame op de beeldbuis. Volgende week gaat het tv-kanaal van...
Internetprovider @Home lanceert in oktober een digitale tv-zender met daarop filmpjes die internetters zelf maakten, via een YouTube-achtige site opstuurden en door anderen als 'tv-waardig' worden bestempeld. National Geographic...
Casema gaat binnenkort buiten zijn verzorgingsgebied commerciële, mobiele breedbandiensten aanbieden via de onlangs verkregen Wimax-licentie. Het kabelbedrijf bereidt zich voor om volgend jaar ook mobiele telefonie aan te bieden...
Kabelprovider @Home gaat reorganiseren. Het bedrijf wil zich specifiek richten op het aanbieden van kabel-internetverbindingen. Dat betekent minder ruimte voor de eigen redactie. Ook @Work, de zakelijke...
Rik Rensen, director programming en content van @Home Nederland, wordt eindverantwoordelijke voor alle online activiteiten van de Holland Media Groep. De overstap heeft volgens Rensen niets te maken met...
Internetprovider Demon en ISP/Telco Cistron hebben een ADSL-overeenkomst gesloten. Demon gaat ADSL-aansluitingen van Cistron afnemen en hierover haar eigen Internetdiensten aanbieden. Tegelijk maakte...
Breedband-Internet is niet bepaald een massamedium. Toch nam Unilever, een van de grootste tv-adverteerders van Nederland, deel aan een proef met 'rich media advertising' bij @Home. 'Leren' was het...
Na de lancering met veel tromgeroffel vorig jaar, horen we nog maar weinig van breedbandaanbieder @Home. Rik Rensen, director of programming & content, vertelt over de ogenschijnlijke stilte, zijn...