Omoda begint televisiecampagne
Schoenenwinkel Omoda is de komende twee maanden op televisie te zien met vier reclamespots. Het bedrijf uit Zierikzee wil met de campagne een breder publiek aanspreken binnen Nederland.
Schoenenwinkel Omoda is de komende twee maanden op televisie te zien met vier reclamespots. Het bedrijf uit Zierikzee wil met de campagne een breder publiek aanspreken binnen Nederland.
Omoda opent, na maanden verbouwing van de locatie aan de Karel Doormanstraat, zijn achttiende filiaal en doet dat in Rotterdam.
Op internet reserveren en passen en afhalen in de winkel, dat is wat de nieuwe logistieke optie click & collect voor klanten van Omoda inhoudt.
Klanten van schoenwinkel Omoda kunnen binnenkort spaarpunten verdienen door over de winkel te praten op Twitter en Instagram. Dat wordt onderdeel van het nieuwe, goed presterende loyaltyprogramma.
Het Zeeuwse schoenenbedrijf Omoda start eind oktober met een zevental andere retailpartners met een online warenhuis onder de naam Luccy. Het concept staat los van Omoda.nl en richt zich in eerste instantie op de Nederlandse markt.