P&G koppelt Snapchat advertenties aan omzet
Snapchat wordt vooral gezien als een kanaal voor branding. Dat heeft met name te maken met de beperkingen die de app heeft op het gebied van zowel reporting als...
Snapchat wordt vooral gezien als een kanaal voor branding. Dat heeft met name te maken met de beperkingen die de app heeft op het gebied van zowel reporting als...
Procter & Gamble verkleint het marketing budget dit jaar. Niet vanwege de crisis. Niet om te bezuinigen. Maar omdat het kan. Het kan omdat mobiel, search, sociale media en...
Fabrikant P&G opent in Duitsland een webwinkel waarmee het onder eigen vlag direct aan de eindconsument verkoopt. Het is niet uitgesloten dat er ook in andere EU-landen eigen winkels...
Tandenpoetsen wordt een digitale belevenis, als het aan Procter & Gamble ligt. Het Amerikaanse bedrijf toont op het MWC in Barcelona zijn Oral-B tandenborstel, die op de smartphone kan...
Procter & Gamble, een van de grootste leveranciers in de wereld van huishoudelijke- en verzorgingsproducten, heeft samen met het Californische bedrijf MoBeam een geheel nieuwe barcode technologie ontwikkeld voor...
Het Amerikaanse supermarktconcern WalMart is een nieuwe fase ingegaan met zijn rfid-experiment. Wal Mart is de rfid-chips voor het eerst ‘buiten’ aan het testen. Tot nu toe verliepen alle...
Procter & Gamble en Unilever experimenteren volop met RFID-tags, zo bleek gisteren uit twee presentaties op het eNederland congres. De kosten van de tags zijn vooralsnog het grote struikelblok.
Procter & Gamble (PG) gaat filmpjes over consumentengedrag via internet aanbieden. Het betreft studiemateriaal voor marketingmensen, dat PG samen met het bedrijf Mars en het Engelse onderzoeksbureau EveryDay...