Snakeware groeide in 2018 met 30 procent
Internetbureau Snakeware groeide in omzet met 30 procent tot 3,3 miljoen euro in het jaar 2018. De leiding wil om opdrachten gaan meedraaien met Nederlands grootste bureaus.
Internetbureau Snakeware groeide in omzet met 30 procent tot 3,3 miljoen euro in het jaar 2018. De leiding wil om opdrachten gaan meedraaien met Nederlands grootste bureaus.
De online winkelzuil Younit ging in de afgelopen maanden vijfhonderd keer over de toonbank richting Duitse fietsenwinkels. Ontwikkelaar Snakeware kijkt op andere markten.
Digitaal bureau Snakeware boekt over de eerste zes maanden van 2018 een omzet van twee miljoen euro, een toename van veertig procent.
Supermarktketen Dirk heeft een nieuwe website laten ontwikkelen die voorsorteert op e-commerce, maar dat aspect nog niet activeert.
Digitaal mediaspecialist Snakeware opent een nieuw kantoor in Amsterdam. Zo wil het een deel van zijn klanten lokaal kunnen bedienen en nieuw talent kunnen aantrekken.
De maker van exclusieve paspoppen Hans Boodt Mannequins zet augmented reality in voor snellere samenwerking met partijen als Prada en Louis Vuitton.
Internetbureau Snakeware groeide in omzet met 25 procent tot 2,5 miljoen euro in het jaar 2017. De leiding spreekt over een goed gevulde orderportefeuille voor 2018.
Internetbureau Snakeware kiest een nieuwe, nogal techie manier om nieuwe medewerkers te vinden: het verstopt vacatures in de broncode van een website.
“We hebben door wat wel en niet werkt met beacontechnologie. En locatiegebaseerde reclame op mobieltjes werkt dus niet”, vertelt Ate van der Meer over het vernieuwde beaconplatform Lightcurb.
Digital agency Snakeware sluit 2016 af met een omzet van net iets meer dan twee miljoen euro, een groei van dertien procent ten opzichte van 2015.
Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste kwartaal met 52 procent stijgen tot 800 duizend euro. De Friezen schrijven het beter dan verwachte resultaat toe aan de sterke vraag naar omnichannel en mobile first-producties.
Internetbureau Snakeware komt met een nieuwe, eigenlijk vernieuwde, merkstrategie. Het in huis ontwikkelde concept legt de nadruk op het effect dat het werk van het bureau bewerkstelligt, “een ervaring”, in de woorden van mede-eigenaar Ate van der Meer.
Internetbureau Snakeware groeide afgelopen half jaar ruim tien procent in termen van omzet van met vijf man in termen van personeel, of vijftien procent.
Internetbureau Snakeware heeft de omzet dit jaar zien stijgen met tien procent tot 1,7 miljoen. Het bedrijf houdt ook voor 2015 rekening met dubbelcijferige groei.
De helft van de bezoekers van TEDxGroningen die de congres-app installeerde, gebruikte iBeacon-technologie om zijn mening over presentaties te geven.