Een hypergepersonaliseerde customer experience bouwen
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.
Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.
De mogelijkheid om consumenten inzicht te geven in informatie die inspeelt op hun veranderende interesses en zorgen, trekt de steeds grotere groep bewuste consumenten aan.
In dit whitepaper lees je hoe je MDM kunt inzetten als een verbonden, flexibele en schaalbare oplossing voor IT uitdagingen.
Master Data Management (MDM) staat voor het herkennen van de toegevoegde waarde van data en het en het beheren van master databronnen om één enkele bron van de waarheid...
In de wereldwijde economie van de 21e eeuw maken gegevens het verschil bij het creëren van geweldige ervaringen of slecht uitgevoerde bedrijfsprocessen. De noodzaak om één bron van waarheid...
De digitale revolutie zorgt ervoor dat online retailers razendsnel moeten transformeren naar moderne en data gedreven e-commerceorganisaties. Een belangrijke succesfactor in dit transformatieproces is het centraliseren van je product-,...