Download

Download
0
1.7k

Een hypergepersonaliseerde customer experience bouwen

Een gepersonaliseerde klantervaring wordt steeds vaker de standaard. Een hypergespersonaliseerde klantervaring gaat een stap verder. Om die goed te kunnen vormgeven, het je niet alleen data nodig, je moet het ook op de juiste manier gebruiken. Is het bijvoorbeeld belangrijk om een nieuw adres van een klant te weten, of wil je ook wat doen met de info dat hij of zij net verhuist is?

Master Data Management zorgt ervoor dat je de juiste data gebruikt om de juiste inzichten over je klanten te achterhalen. Daarmee kan je een hypergespersonaliseerde klantervaring bouwen.

In dit whitepaper 

  • Een goede klantervaring begint bij wat je klanten willen
  • Hoe je je klantgegevens onderscheid, bepaalt of je je concurrentie voor blijft
  • Verschillende data uitdagingen en hun oplossingen, zoals de juiste inzichten halen uit data
  • De stap van personalisatie naar hyper-personalisatie
  • Welke soort data je helpt met klantsegmentatie

Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je aan klantdata kunt komen, hoe je deze kunt analyseren en hoe je er een hypergepersonaliseerde klantervaring mee kunt bouwen.

Redactie