TikTok houdt tweede lokale editie van Ad Awards
TikTok organiseert voor de tweede keer in Nederland de Ad Awards, een prijzenfestijn voor alle merken en bureaus die actief zijn in Nederland, en dit jaar ook voor België...
TikTok organiseert voor de tweede keer in Nederland de Ad Awards, een prijzenfestijn voor alle merken en bureaus die actief zijn in Nederland, en dit jaar ook voor België...
TikTok behoort tot de grootste reclameplatformen in Nederland nu het in 37 procent van de brandingcampagnes wordt ingezet. Net iets minder dan YouTube, zo laten nieuwe cijfers van AI-marketingplatform...
Vijf procent van de reclamebudgetten van webwinkels en B2C-bedrijven wordt uitgegeven bij TikTok.
Een kleine 85.000 commerciële gebruikers van TikTok kregen van geregistreerde merken toestemming om hun spullen te verkopen via de Shop-sectie van de video-app.
TikTok heeft een Euroese boete gekregen van 530 miljoen euro omdat het zonder toestemming gegevens van Europese gebruikers doorstuurt naar China.
TikTok benoemt Thomas Wlazik als algemeen directeur van Europa en Israël.
Naar verwachting zal TikTok in het komende voorjaar zijn e-commerceomgeving TikTok Shop lanceren in Brazilië en Japan.
Een gemiddelde gebruiker besteedt maandelijks 35 uur op TikTok, aldus nieuw onderzoek. Adverteerders volgen braaf met hun portemonnee en besteden dit jaar 32 miljard op het platform.
Italiaanse gebruikers van TikTok kunnen vanaf maart of april gaan shoppen in de social app zonder deze te hoeven verlaten.
TikTok verovert razendsnel een belangrijk plaats in de marketingcommunicatie van bedrijven. Maar: reageren bedrijven als iemand er een concrete vraag stelt?
TikTok treft voorbereidingen in Nederland om actief te worden in de wereld van e-commerce.
Een nieuwe grote e-commercepartij staat op het punt de Duitse markt te betrede. Eigenlijk ís TikTok natuurlijk al lang actief op deze markt, maar de opening van zijn Shop-functie...