Nieuwe baas Europa bij TikTok
TikTok benoemt Thomas Wlazik als algemeen directeur van Europa en Israël.
TikTok benoemt Thomas Wlazik als algemeen directeur van Europa en Israël.
Naar verwachting zal TikTok in het komende voorjaar zijn e-commerceomgeving TikTok Shop lanceren in Brazilië en Japan.
Een gemiddelde gebruiker besteedt maandelijks 35 uur op TikTok, aldus nieuw onderzoek. Adverteerders volgen braaf met hun portemonnee en besteden dit jaar 32 miljard op het platform.
Italiaanse gebruikers van TikTok kunnen vanaf maart of april gaan shoppen in de social app zonder deze te hoeven verlaten.
TikTok verovert razendsnel een belangrijk plaats in de marketingcommunicatie van bedrijven. Maar: reageren bedrijven als iemand er een concrete vraag stelt?
TikTok treft voorbereidingen in Nederland om actief te worden in de wereld van e-commerce.
Een nieuwe grote e-commercepartij staat op het punt de Duitse markt te betrede. Eigenlijk ís TikTok natuurlijk al lang actief op deze markt, maar de opening van zijn Shop-functie lijkt aanstaande.
TikTok wordt in Nederland in 2025 een e-commercespeler om serieus rekening mee te houden. Afgelopen jaar legde de video-app de fundamenten voor een platform waar verkopers veel naar kunnen uitbesteden.
In Engeland heeft Zalando een locatie geopend op TikTok Shop. De Duitsers vinden daar, met 55 premium merken in het assortiment, extra bereik.
Nielsen is van plan de prestaties van TikTok-advertenties te meten op alle soorten schermen, inclusief mobiele apparaten en lineaire tv.
TikTok maakt zich op voor een Europese uitbreiding van zijn e-commerce activiteiten. TikTok, eigendom van ByteDance, heeft de afgelopen maanden verkopers uitgenodigd om zich aan te sluiten bij zijn online winkelplatform in Spanje.
TikTok verwacht dat miljoenen Engelsen de komende weken inchecken bij TikTok-accounts die live steamen om daar kerstaankopen te doen.
Een kleine 43.000 commerciële gebruikers van TikTok kregen van geregistreerde merken toestemming om hun spellen te verkopen via de Shop-sectie van de video-app.
Bijna de helft (44,8%) van de TikTok-gebruikers zoekt meerdere keren per dag actief naar nieuwe content via de zoekbalk of reacties. Ze slaan Google Search over.
TikTok brengt een nieuwe reclamesysteem uit dat zich richt op de snuffelende en oriënterende shopper.