Televisielandschap digitaliseert verder
Het Nederlandse televisielandschap digitaliseert steeds verder. 81 procent van de huishoudens heeft nu de mogelijkheid digitaal televisie te kijken. Dat blijkt uit de Media Standaard Survey (MSS) van TNS...
Het Nederlandse televisielandschap digitaliseert steeds verder. 81 procent van de huishoudens heeft nu de mogelijkheid digitaal televisie te kijken. Dat blijkt uit de Media Standaard Survey (MSS) van TNS...
Tijdens de eerste dag van Digital Marketing Live! reiken TNS NIPO en Emerce de TNS Fanpage Awards uit. De nominaties zijn bekend.
Vanaf vandaag kunnen bedrijven met een Facebookpagina van vijfduizend fans of meer gratis meedoen aan het tweede Facebookonderzoek van TNS NIPO.
Hoewel het medialandschap de afgelopen jaren flink is opgeschud door de komst van mobiele telefoons en tablets, is het gedrag van consumenten niet wezenlijk veranderd. Dat blijkt uit het...
Bedrijven verspillen tijd en geld wanneer ze proberen mensen online te bereiken zonder te beseffen dat velen het vervelend vinden dat grote merken hun sociale netwerken overspoelen. Wil jij...
De Nederlandse Facebook-gebruikers lopen niet warm voor contact met een merk op het sociale netwerk, in vergelijking met andere landen. Iets meer dan een kwart van de Nederlanders volgt...
Contentmerken als Facebook en Google winnen terrein op mobiele telefoonfabrikanten. Het merk van een mobiel is nog steeds belangrijk, maar bij het kopen van een mobiel apparaat kijkt de...
Communicatie- en reclamebureau WPP koopt marktonderzoeker TNS voor 1,5 miljard euro. De leiding van TNS schaart zich achter het bod.
De beoogde fusie tussen GfK en TNS is definitief van de baan. Het vijandige overnamebod van WPP op TNS wordt nog te mager bevonden door de Engelsen.
De Duitse marktonderzoeker GfK stopt per direct met het fusieproces van brancegenoot TNS om het vijandige overnamebod van WPP in overweging te nemen.
Nederlanders van piep tot stok besteden gemiddeld 4 uur per week aan computerspelletjes. In 2007 ging er maar 30 miljoen euro naar dit opkomende advertentiemedium. Gamen is zeker geen...