Bluebird Day bouwt heerlijke omnichannelbeleving voor Kwalitaria
Waar de klantreis van Kwalitaria eerst in de cafetaria begon, bestelt de helft van de mensen nu online. Om een […]
Waar de klantreis van Kwalitaria eerst in de cafetaria begon, bestelt de helft van de mensen nu online. Om een […]
Zorgboodschap vroeg Synetic om een nieuwe webshop te bouwen en de integratie tussen de verschillende applicaties in het nieuwe IT-landschap […]
FC Emmen had door hun groeiende aantal fans een nieuwe webshop nodig waarmee gescoord kon worden. Die uitdaging kon X-Interactive […]
Teijin Aramid is wereldleider in productie en verkoop van aramidevezels. Deze hoogwaardige producten worden ingezet o.a. in auto’s, ruimtevaart, windenergie […]
Museumvereniging is de brancheorganisatie voor musea in ons land. Om toeristen aan te moedigen de Nederlandse musea te bezoeken, is […]
Knives and Tools stond voor de uitdaging hun internationale e-commerceomgeving te moderniseren en naar meer landen uit te rollen, met […]
NOBEARS is vanaf het prille begin betrokken geweest bij de keten van trampolineparken Jumpsquare. Van de naam tot de branding […]
In de keten van installateur, groothandel en fabrikant is het bestellen van groepenkasten een complex proces. ABB wil het de […]
Stanley heeft besloten om de business in heel Europa te versnellen en het merk goed te positioneren. Omdat Stanley alleen […]
OrangeValley ontwikkelde een geïntegreerd b2b-e-commerceplatform om het dealernetwerk van ConDoor te ondersteunen. Dealers kunnen zelf onderdelen bestellen. De website integreert […]
Bloosem begeleidde Geberit bij de lancering van FlowFit, het innovatieve aanvoersysteem. De doelgroepen installateurs, adviseurs en ontwerpers die werken met […]
Sunny Cars biedt zorgeloze en transparante autohuur met hun all-in formule op meer dan 8.000 locaties in 120 landen. In […]
Service Apotheek en OrangeValley wonnen samen een zilveren Dutch Interactive Award voor dit project, waarin het meten en verbeteren van […]
Met een vloot van meer dan 60.000 voertuigen in elf landen, is Fraikin een Europese marktleider in commerciële voertuigoplossingen. Voor […]
Voor KPN ontwikkelde A Bigger Circle een TikTok-campagne, gericht op het werven van retailmedewerkers tussen 18 en 25 jaar. Om […]