More stories

Had ik de app maar gecheckt…

PINK heeft een innovatieve campagne gelanceerd voor Buienradar in Vlaanderen, gericht op het vergroten van de naamsbekendheid en het stimuleren van app-gebruik. Door visuele uitingen die zich aanpassen aan actuele weersomstandigheden weten ze relevantie en herkenbaarheid te verhogen. Deze dynamische aanpak versterkt Buienradars positie in de markt en verhoogt de app-betrokkenheid.

Agency Cases

De smaak van lokaal, het gemak van digitaal

Fortune Coffee heeft, samen met Bluebird Day, haar platform en ERP-systeem vernieuwd om groei en efficiëntie te bevorderen. Met een gebruiksvriendelijke huisstijl en datagedreven processen zijn ordertoewijzingen nu eerlijker en geautomatiseerd. Dit leidde tot een omzetstijging van 47% en hogere franchisenemerstevredenheid, klaar voor verdere expansie.

Agency Cases

Snel, datagedreven en klaar voor de toekomst

Snakeware transformeerde de online aanwezigheid van Royal Coster Diamonds met een snelle, gebruiksvriendelijke website en webshop. Door de toepassing van Nuxt 3, Vue 3 en Shopify biedt het platform een luxe en toekomstbestendige ervaring. Ontdek hoe technologische vernieuwing groei en merkuitstraling harmonieus samenbrengt.

Agency Cases

De meest rampzalige app ooit

Zuidlimburgveilig.nl biedt essentiële meldingen en adviezen voor inwoners van Zuid-Limburg, zodat ze beter voorbereid zijn op lokale incidenten en noodgevallen. Met pushmeldingen, integraties met 112-meldingen en altijd toegankelijke informatie, vergroot het platform de zelfredzaamheid en betrokkenheid van burgers, terwijl de regio controle houdt over data.

Agency Cases

Iedereen is een curator: maak je eigen eregalerij

Ontdek de uitgebreide collectie van het Rijksmuseum digitaal met het baanbrekende platform Collectie Online. Dankzij innovatieve tools, zoals een virtuele Eregalerij en de AI-gestuurde Kunstverkenner, biedt het een interactieve kunstbeleving. Verzamel, vergelijk en beleef kunst op een persoonlijke en toegankelijke manier!

Agency Cases

De digitale ervaring begint vóór de eerste hap

Fabel Friet, een geliefd frietmerk in Amsterdam, transformeerde de klantervaring met een Digital Flagship en QR-gebaseerd bestelsysteem. Samen met Nakatori verhoogde dit de efficiëntie met 20% en versterkte het de lokale betrokkenheid door storytelling. Lees hoe technologie hun maatschappelijke impact vergroot.

Agency Cases

Carrièreplatform met de magie van het merk

Rituals introduceert een vernieuwd carrièreplatform om een realistisch beeld te schetsen van haar dynamische werkomgeving. Door verhalende content en gerichte screeningsvragen krijgen sollicitanten inzicht in de bedrijfscultuur. Sinds de lancering is het verloop van nieuwe medewerkers met 8% afgenomen en zijn de sollicitaties met 35% gestegen. Ontdek hoe Rituals het personeelsbestand versterkt met deze innovatieve aanpak.

Agency Cases

Van wildgroei aan tools naar conversiemachine

Travelbags heeft met hulp van XSARUS een toekomstbestendig online platform gecreëerd door een nieuwe website-architectuur te bouwen op het headless Magento Open Source platform. Met integratie van PIM, BI en andere tools is het systeem flexibeler en schaalbaarder, klaar voor toekomstige marktontwikkelingen en efficiënt klantbeheer.

Agency Cases

B2B-e-commerce voor dealernetwerk

ConDoor Door Solutions heeft een geavanceerd b2b-e-commerceplatform ontwikkeld om hun Europese dealernetwerk te versterken. Dankzij integratie met Microsoft BC-365 kunnen dealers eenvoudig onderdelen en, binnenkort, complete producten bestellen. Dit verbetert de prijsstrategie en gebruikerservaring, terwijl het bedrijf zich voorbereidt op toekomstige uitbreidingen.

Agency Cases

UX-transformatie in B2B: van focus op salesteam naar focus op eindklant

UX in B2B lijkt soms een ondergeschoven kindje, maar dat hoeft het niet te zijn. Vandaag praten we met Stephan […]

Agency Cases

Hoe je als merk anno 2025 aan de directe relatie met de consument bouwt

Een merk bouwen anno 2025 is met alle digitale ontwikkelingen heel anders dan 10 jaar geleden. Het biedt veel mogelijkheden, […]

Agency Cases

Franchise, rebranding én migratie tegelijk: hoe Onlineverf de sprong aandurfde

Een nieuw magazijn, een nieuwe franchiseaanpak, een nieuw platform én een rebranding, allemaal tegelijk. Onlineverf trok alles uit de kast […]

Agency Cases

Hoe AI en data je helpen om internationaal door te breken

Steeds meer bedrijven willen internationaal uitbreiden. Maar hoe zorg je dat je digitale strategie niet stopt bij de grens? Aan […]

Agency Cases

HEMA scoort met data-driven TikToks: binnen 5 uur #1 in de organische rankings

HEMA vergrootte haar online zichtbaarheid met data-driven video-SEO op TikTok en YouTube. Dankzij TopicTree speelde het merk in op populaire zoekthema’s als badkamer en raamdecoratie. Binnen 5 uur behaalde HEMA #1 posities op TikTok en genereerde meer dan 2 miljoen organische views in slechts twee maanden.

Agency Cases