More stories

Hoe De Pizzabakkers hun ROI verdubbelde door gebruik van data

De Pizzabakkers groeide met 132,9% omzetstijging en verdubbelde ROI dankzij slimme data-analyse en gerichte online advertenties. Door te focussen op walk-in conversies en klantgedrag, integreerden we marketingstrategieën succesvol en verbeterden de campagnes. Ontdek hoe we deze ambitieuze pizzaketen naar succes leidden!

Agency Cases

HEMA – Slayma

HEMA en GoSpooky hebben een trendsettende Back-to-School-campagne gelanceerd, gericht op jongeren via TikTok en Fortnite. Met innovatieve storytelling en gamification wist HEMA de merkbetrokkenheid te vergroten en behaalde indrukwekkende resultaten: 16,5 miljoen weergaven en honderden engagements. Ontdek hoe HEMA zich als jong en relevant positioneert!

Agency Cases

Zeeman – Basics on Top

Zeeman’s “Basics on Top” lanceert hun eerste virtuele winkel in Roblox, met gratis en betaalbare basics als antwoord op dure digitale mode. Dit initiatief benadrukt betaalbaarheid en eenvoud, en start een debat over toegankelijke digitale mode. De campagne bereikt miljoenen en versterkt Zeeman’s imago als toegankelijk merk.

Agency Cases

Ridder Hortimax Pro: digitale innovatie voor de glastuinbouw

De Hortimax Pro-app revolutioneert kasbeheer met een intuïtieve mobiele oplossing. Tuinders profiteren van realtime monitoring en controle over klimaatsystemen, waardoor ze gewasschade voorkomen en energie besparen. Internationale tests bevestigen de efficiëntie en toegankelijkheid van deze geavanceerde tool. Ontdek hoe het je teelt kan transformeren!

Agency Cases

Bewegen tegen pijn: deze zorg-app helpt patiënten vooruit

Nieuwe technologie transformeert de zorg met ViaSana’s MotiMove-app. Deze innovatie ondersteunt patiënten met gewrichtspijn, biedt inzicht in beweging en pijn, en vermindert werkdruk. Ontdek hoe MotiMove de zorgwereld beïnvloedt en patiënten helpt grip te krijgen op hun herstel. Een zorgrevolutie in de maak!

Agency Cases

Dove Real Beauty Prompt Playbook

Monks en Dove hebben de krachten gebundeld om het Real Beauty Prompt Playbook te lanceren, bedoeld om AI-vooroordelen in schoonheidsnormen te doorbreken. Dit unieke hulpmiddel biedt creatievelingen inclusieve prompts en vocabulaires, waardoor een meer realistische schoonheid wordt bevorderd. Met meer dan 28.000 downloads in drie maanden heeft het Playbook aanzienlijke impact gemaakt. Ontdek hoe dit initiatief zelfvertrouwen stimuleert en bewustwording vergroot.

Agency Cases

Van Quiz naar Klant: De Succesvolle Strategie van Olcay Gulsen Beauty

Olcay Gulsen Beauty (OGB) zet empowerment centraal met haar Skincare Quiz, die consumenten helpt hun huidtype te bepalen en hen gepersonaliseerde productaanbevelingen biedt. Deze innovatieve aanpak leidde tot een indrukwekkende omzetgroei van 58% in 2024, dankzij effectieve data-analyse en klantgerichte strategie. Ontdek hoe OGB de markt overtreft!

Agency Cases

Hoe je onafhankelijkheid waarborgt bij het kiezen van je techstack

Hoe zorg je als organisatie dat je zelf grip blijft houden op je data, infrastructuur en innovatie? Technische soevereiniteit is […]

Agency Cases

Waarom performancemarketing begint bij je salesmodel en niet bij je campagnes

“Performancemarketing is eigenlijk gewoon sales”, zegt gast Daniël Markus – digital strateeg, ondernemer en auteur van Digital Marketing Pinball. In […]

Agency Cases

Hoe ‘de meest rampzalige app ooit’ levens kan redden in Zuid-Limburg

‘De meest rampzalige app ooit’. Met deze humorvolle slogan brengt Veiligheidsregio Zuid-Limburg een serieuze boodschap over. Hun nieuwe app is […]

Agency Cases

Gen Z raken? Durf te kiezen voor emotie en herkenning

Gen Z bereiken… menig organisatie breekt er zijn hoofd over! Nationale Vacaturebank ontwikkelde samen met PINK een succesvolle campagne die […]

Agency Cases

Explore Breda: hoe de stad digitaal één gezicht kreeg en 33% meer bezoekers trekt

Bewoners, bezoekers, bedrijven en bollebozen; dat zijn de doelgroepen die Breda bereikt met haar nieuwe platform Explore Breda, dat informeert, […]

Agency Cases

Kruidvat opent eigen contentstudio in Veenendaal: focus op inspirerende en datagedreven content

Kruidvat breidt zijn interne contentcapaciteit uit met de opening van de nieuwe Kruidvat Studio in Veenendaal. Deze inhouse creatiestudio vormt een sleutelonderdeel van de mid funnel contentstrategie en is gericht op het produceren van hoogwaardige, inspirerende en activerende content voor consumenten.

Creative

Drie dingen waar jouw UX teams mee worstelen, en wat je er aan kunt doen

In dit gesprek met Pieter Jongerius, partner en strateeg bij Fabrique, bespreken we de hobbelige weg naar geweldige UX, en wat er […]

Agency Cases