Hoe ‘de meest rampzalige app ooit’ levens kan redden in Zuid-Limburg
‘De meest rampzalige app ooit’. Met deze humorvolle slogan brengt Veiligheidsregio Zuid-Limburg een serieuze boodschap over. Hun nieuwe app is […]
‘De meest rampzalige app ooit’. Met deze humorvolle slogan brengt Veiligheidsregio Zuid-Limburg een serieuze boodschap over. Hun nieuwe app is […]
Gen Z bereiken… menig organisatie breekt er zijn hoofd over! Nationale Vacaturebank ontwikkelde samen met PINK een succesvolle campagne die […]
Bewoners, bezoekers, bedrijven en bollebozen; dat zijn de doelgroepen die Breda bereikt met haar nieuwe platform Explore Breda, dat informeert, […]
Kruidvat breidt zijn interne contentcapaciteit uit met de opening van de nieuwe Kruidvat Studio in Veenendaal. Deze inhouse creatiestudio vormt een sleutelonderdeel van de mid funnel contentstrategie en is gericht op het produceren van hoogwaardige, inspirerende en activerende content voor consumenten.
In dit gesprek met Pieter Jongerius, partner en strateeg bij Fabrique, bespreken we de hobbelige weg naar geweldige UX, en wat er […]
De retailbranche is misschien wel een van de meest complexe branches, met veel leveranciers, veel productstromen en veel verschillende klantbehoeften. […]
Hoe bouw je een digitale klantervaring die net zo verfijnd is als het product zelf? Royal Coster Diamonds transformeerde van […]
In deze editie van onze How To rubriek gaan we in gesprek met Judith Peters over de vraag wanneer je […]
Is je commerceplatform klaar voor groei of remt het je juist af? Hoe maak je een toekomstbestendige keuze? Wat maakt […]
150.000 sollicitanten per kwartaal; dat is de schaal waarop Albert Heijn mensen werft. Daar hoort een platform bij dat geen […]
De zorg staat voor gigantische uitdagingen: stijgende kosten, groeiende vraag en de noodzaak tot meer efficiëntie. Zovio biedt een revolutionaire […]
De Koninklijke Nederlandse Munt is een begrip in Nederland, maar ook internationaal een speler van formaat. Van oudsher een muntenslager, […]