CreativeNL wel op SxSW Austin, niet in Londen
De Nederlandse creatieve industrie zal ook dit jaar weer op SxSW in Austin aanwezig zijn, vertegenwoordigt in CreativeNL De Londense zustereditie in juni laten ze dit jaar voorbij gaan.
De Nederlandse creatieve industrie zal ook dit jaar weer op SxSW in Austin aanwezig zijn, vertegenwoordigt in CreativeNL De Londense zustereditie in juni laten ze dit jaar voorbij gaan.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Voor het tweede jaar op rij hebben Emerce en Berenschot een salaris- en werktevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Wat verdienen digital agency-medewerkers in welke functie? En wat vinden zij eigenlijk belangrijk in hun werk? Deze vragen en meer […]
De Goodyear Tire & Rubber Company brengt media activiteiten en digitale diensten onder bij de Publicis Groupe.
Op donderdag 17 april openen de grootste creatieve bureaus van Noord-Nederland hun deuren voor Open Agency Night. Dit jaarlijkse evenement biedt studenten, starters en professionals een unieke kans om een kijkje achter de schermen te nemen bij toonaangevende bureaus in Leeuwarden en Groningen.
HAK kiest voor bureau ACE na een pitch met Hotel L’Amour en Selmore. Daarmee neemt HAK na bijna 20 jaar afscheid van DDB Amsterdam, voorheen Etcetera, die jarenlang de iconische campagnes op het veld maakte voor het groentemerk met bekende Nederlandse ambassadeurs als Martine Bijl, Herman den Blijker en Elise Schaap. DDB zette HAK daarmee op de kaart als relevant, modern groentemerk.
Generatieve AI maakt werk door veel marketeers overbodig. Hun bazen, de CMO’s, doen er verstandig aan om tegelijk met de techstack ook hun organisatie op de toekomst aan te passen.
Het KNMI en digitaal bureau iO vernieuwen hun samenwerking: het Belgische bureau zal het instituut de komende jaren begeleiden bij zijn digitale transformatie.
Full service online marketing bureau Pixelfarm uit Rotterdam is failliet. Het bedrijf werkte onder meer voor Teqoia, Huis van Talent en Baneninhetgroen en verzorgde de sociale media campagnes voor Veronica TV. Eerder schermde het met klanten als Macaw, ROC Amsterdam, Talpa en HDN.
‘Agency at Night’ keert op vrijdag 16 mei terug in Rotterdam. Een kleine 52 creatieve en digitale bureaus openen de deuren voor iedereen die nieuwsgierig is naar de creatieve industrie.
Het Europees werkende e-commercebureau Strix Group haalt DELTA Equity Partners aan boord om het leidende digital commerce agency in Europa te worden.
Menzis en N=5 slaan de handen ineen voor een strategische samenwerking voor de komende jaren. N=5 krijgt de taak samen met het team van Menzis het merk op eigen wijze creatief tot leven te brengen.
Na een openbare aanbesteding is Roorda (met Tabula Rasa en Steam) gekozen tot strategische communicatiebureau van UWV en neemt hiermee het stokje over van Dawn. Roorda is verantwoordelijk voor de imago- en publiekscampagnes, internal branding en employer brandingcampagnes.
Willem-Albert Bol vertrekt als CEO bij Abovo Maxlead. Hij wordt per 1 april opgevolgd door Theun Eijkemans, sinds 2020 CFO bij de organisatie. Komende maanden zal er een overgangsfase zijn, waarin ook een nieuwe topstructuur van het bureau wordt doorgevoerd. Bol zal na zijn vertrek betrokken blijven via de Raad van Advies van Abovo Maxlead.
CEO Patrick Molleman vertrekt bij Omnicom Media Group om vanaf 1 mei 2025 de functie van Managing Director bij Global Media & Entertainment op zich te nemen.