Nominaties van de Dutch Interactive Awards 2025 bekend
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2025 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
De nominaties van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2025 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en interactieve werk dat Nederland afgelopen jaar te bieden had.
IPG Mediabrands Nederland heeft per april 2025 Merijn de Rooy benoemd tot Growth Director IPG Mediabrands. In deze rol zal hij verantwoordelijk zijn voor de verdere groei van new business bij Initiative en UM.
De Nederlandse bureaumarkt is te vol en zeker de extern gefinancierde groepen gaan het nog lastig krijgen. Een consolidatieslag is nodig, vindt Victor Knaap van Monks.
Per 1 april transformeren OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase zich tot Follo. Vanuit de rebranding gaan de partijen met gedeelde visie en missie vooruit, om een Europees leidend datagedreven performancemarketingbureau te worden.
Wij gaan in gesprek met twee zeer bijzondere professionals: de CDO van GroupM en de Creative Director van Valtech, over […]
Simon Lévelt, het koffie- en thee merk, bekend om haar premium biologische producten, is voor een vernieuwde positionering en een landelijke merkcampagne een samenwerking aangegaan met N=5.
Convident, specialist in maatwerk WordPress-websites en online marketing, heeft stadsgenoot Smeedijzer Internet overgenomen. Smeedijzer heeft een sterke reputatie opgebouwd binnen het MKB en de overheid.
Jessica Jacobs wordt directeur Noord‑Europa bij marketingbureau Incubeta om de organisatie te stroomlijnen.
Digital specialist Snakeware bestaat 30 jaar en viert dat op 27 maart ‘groots’ in de Veemarkthal in Sneek. Wat ooit begon in een garage, is uitgegroeid tot een omvangrijk bureau dat digitale maatwerkoplossingen levert aan topklanten als Accell Group, Lucas Bols, DekaMarkt en Staatsbosbeheer.
Het was in 2024 relatief rustig op de overnamemarkt voor digital agencies. Desalniettemin valt op dat vooral social, PR, data en performance marketing in trek zijn, blijkt een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.
De Nederlandse bureaumarkt is de afgelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden, want de markt is gefragmenteerd, […]
Het gros van de Nederlandse bureaus leverde sinds 2022 tien à twintig procent omzet in en zijn daar nog niet van hersteld. Dat is de inschatting van M&A-specialist Brian Hirman van bureaugroep iO.
Full service mediabureau Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, kondigt de benoeming aan van Edward Knol tot Managing Director, per 18 maart. Hij volgt Eva Hollander op.
Online Plastics Group (OPG), gespecialiseerd in online verkoop van kunststof platen op maat, heeft het digitale bureau Pixelpillow overgenomen.
WIM Creative Agency, het full-service bureau uit Veghel, neemt David Raakt over, het strategische creatieve bureau uit Uden. Hoewel de samenwerking direct van start gaat – David Raakt verhuist deze maand al naar het pand van WIM – zullen beide bureaus de komende twee jaar nog onder hun eigen naam blijven opereren.