More stories

L’AGENCY voegt zich bij internationale PVC Group

Het Amsterdamse full-service mediabureau L’AGENCY kondigt een fusie aan met de internationale PVC Group. L’AGENCY, opgericht door Lena Sommerdijk in 2017, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een bureau rond influencer management, -marketing en PR.

Digital Agencies

[Agency Talk] Fusies, AI en nieuwe businessmodellen

Deze video biedt een open gesprek met experts over de veranderingen in het digitale agency-landschap. Van de impact van private […]

Digital Agencies

How to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteria

In deze video delen drie experts praktische inzichten over het selecteren van een digital agency.

Digital Agencies

Digital agency how to video’s

Op zoek naar de juiste digital agency voor je opdrachten? In deze collectie vind je video’s om je te helpen bij je zoektocht.

Digital Agencies

We Are Era koopt specialist influencermarketing

We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Duitse markt het digitale bureau Social Match over.

Marketing

Engelse bureaugroep MSQ koopt Duits UDG

United Digital Group komt voor een onbekend bedrag in handen van het MSQ als onderdeel van diens internationale expansieplan.

Venture

Rijkswaterstaat en Publicis Groupe verlengen samenwerking op alle arbeidsmarktactiviteiten

Rijkswaterstaat en Publicis Groupe verlengen partnership op alle arbeidsmarktactiviteiten

Digital Agencies

Eva Holtkamp start als Managing Director Media bij Publicis Nederland

Eva Holtkamp is benoemd tot Managing Director Media voor Publicis Nederland.

Digital Agencies

Eye-Able kiest voor Pink Marketing om ‘accessibility’

Pink Marketing is het nieuwe mediabureau van Eye-Able, dat organisaties een platform biedt dat helpt bij het voldoen aan eisen rondom digitale toegankelijkheid.

Marketing

Snakeware lanceert platform voor zoek- en boeksites recreatiesector

Snakeware brengt na anderhalf jaar bouwen platform uit waarmee organisaties uit de recreatiesector hoogwaardige brandingsites kunnen maken, met behoud van hun eigen zoek- en boekfuncties.

Travel

Branchevereniging Dutch Digital Agencies benoemt Bjorn Stolte tot nieuwe voorzitter

In navolging van de benoeming van Fenna van Raaij tot directeur van branchevereniging Dutch Digital Agencies, is er nu ook een nieuwe voorzitter aangesteld. Bjorn Stolte, mede-eigenaar en CSO van Handpicked, volgt Mark Landman op als voorzitter van de vereniging.

Digital Agencies

Nieuwe creatieve directeur voor DEPT

Het digitale bureau DEPT versterkt zijn creatieve team in EMEA met de aanstelling van Rod Henriques als Executive Creative Director. Henriques zal leiding geven aan de creatieve, design- en productieteams in de Benelux en de Nordics. Hij gaat zijn creatieve talent inzetten voor klanten als Foot Locker, Netflix, Lotus Biscoff, ING en bol.com.

Digital Agencies
Premium

Europese Hubspot-specialisten bundelen krachten

De Nederlandse Hubspot-specialist Webs fuseert met zijn branchegenoten Trialta uit Duitsland en Invise uit Zweden.

Venture

Onderzoek: AI-beelden leiden tot waardevollere comments op social media

Socialmediagebruikers geven bij posts met AI-genereerde beelden vaker comments die een merkvermelding of een tag van vrienden/andere accounts bevatten dan bij traditionele beelden. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek dat Emerce vandaag heeft gepubliceerd.

Marketing
Premium

Yellowgrape koopt Fingerspitzengefühl voor Europese groei

Het specialistische e-commercebureau Yellowgrape heeft branchegenoot Fingerspitzengefühl uit Berlijn overgenomen om zijn groei in Duitsland te versnellen.

Digital Agencies