Box Brownies nu onderdeel van HighTea.nl
Reserveringsplatform HighTea.nl heeft Box Brownies overgenomen. De match tussen het brownie bedrijf en het platform was snel gemaakt.
Reserveringsplatform HighTea.nl heeft Box Brownies overgenomen. De match tussen het brownie bedrijf en het platform was snel gemaakt.
Picnic is voor het eerst sinds de start winstgevend in heel Nederland, zegt medeoprichter Michiel Muller in gesprek met Distrifood. Het betreft niet de nettowinst, maar EBITDA, dus zaken als afschrijvingen en belastingen zijn niet meegewogen.
Merktrouwe consumenten, één duidelijke marktleider per segment en provinciale verschillende die ruimte voor groei tonen. Vandaag heeft Emerce een nieuw rapport over de Nederlandse Online Foodretail gepubliceerd.
Het Nederlandse landschap van online foodretail verandert voortdurend. Reden voor Emerce en data & insightsbedrijf Hiiper (dat dagelijks inzicht heeft […]
Sinds de lancering van consumentenprofielen bij iDEAL, hebben al 50.000 Nederlanders een profiel aangemaakt. Met een dergelijk profiel is het mogelijk om sneller en veiliger online aankopen te doen.
De Autoriteit Consument & Markt legt boetes op van in totaal 621.000 euro aan vijf webwinkels voor het gebruik van nepkortingen. De webwinkels boden meerdere producten aan met een korting op een misleidende ‘van-prijs’. Consumenten kregen daardoor een nepkorting te zien. In werkelijkheid werd er geen korting gegeven of was de korting lager. Hierdoor werden consumenten misleid.
De helft van de verkopen op TikTok, Instagram of YouTube Shorts is door generatie Z en millennials. Social shopping komt er aan. Ontstaan in zuid-oost Azië, groeiend in de VS, begint deze vorm van e-commerce tractie te krijgen in Europa.
Vier op de tien e-commercebedrijven in Polen kijkt voorbij de landsgrenzen.
Welke rol kan je website in 2024 nog spelen in de B2B-koopreis? En welke specifieke rol kan een website spelen in de verschillende stappen van die koopreis?
Sommige consumenten weigerden gebruik te maken van de self-checkout in de supermarkt toen deze concepten voor het eerst werden geïntroduceerd. Maar, grotendeels dankzij de coronapandemie, zijn deze ervaringen nu geaccepteerd. Enkele van de next-gen technologie waar shoppers open voor staan: gepersonaliseerde digitale kortingsbonnen, slimme winkelwagentjes en digitale schermen in schappen met advertenties, voedingsinformatie, prijzen en promoties.
Bij de Belgische supermarkt Colruyt is het aantal leveringen met 100 procent gestegen, ook bij andere Belgische supermarkten is er een forse stijging, meldt Gondola.
Twee op de drie klanten van kledingwinkels en -merken verwacht dat ze na hun aankoop nog eens extra service krijgen. Veel merken laten die kans liggen.
Boels Rental en zijn Scandinavische dochterorganisatie Cramo lanceren een digitale marktplaats voor de verkoop van gebruikte machines. Via dit platform krijgen klanten toegang tot een breder assortiment tweedehands materieel, waaronder diverse zwaardere constructiemachines en bouwapparatuur. Het platform vereenvoudigt de internationale handel en maakt het verkoopassortiment toegankelijk voor een grotere afzetmarkt.
Nadat het vakantiegeld werd overgemaakt, is Nederland massaal aan het online bestellen geblazen. Dit blijkt uit een data-analyse van logistiek dienstverlener Wuunder.
Talpa Network start in samenwerking met De Mandemakers Groep met een pilot waarbij kijkers door middel van het scannen van een QR-code de blikvangers uit tv-programma’s eenvoudig en snel in huis kunnen halen.