Tussen monolithisch en composable: de gulden middenweg voor je IT-landschap
Steeds meer bedrijven organiseren hun IT-omgeving niet langer in één groot systeem. Maar alleen maar losse onderdelen is ook verre van ideaal.
Steeds meer bedrijven organiseren hun IT-omgeving niet langer in één groot systeem. Maar alleen maar losse onderdelen is ook verre van ideaal.
Frank Versteeg redde zichzelf uit een financieel ravijn. En bouwde tegelijk een miljoenenmerk op. Zijn verhaal over de weg naar succes.
Remko Rijnders wordt CFO van CECONOMY, de internationale retailgrpep waar MediaMarkt onderdeel van is.
Roelof de Rijk is aangesteld als managing director van Apple-specialist Amac. De 58-jarige Culemborger neemt de dagelijkse leiding van het bedrijf over van oprichter Ed Bindels. De Rijk gaat zich focussen op verdere groei van zowel de fysieke winkels, de webshop als de zakelijke afdeling.
Generatieve AI helpt marketingteams met content, SEO en sociale media. Ontdek de voordelen en toepassingen in de praktijk.
John Naisbitt gaf in de jaren tachtig al aan dat er bij meer highech meer behoefte komt aan high touch: ‘warme‘ menselijke interactie.
Nu AI een strategische hulpmiddel wordt staan bedrijven voor een cruciale uitdaging: hoe bereik je schaalbare AI-projecten die bedrijfswaarde opleveren?
Technologie versnelt alles, maar zonder strategische focus leidt snelheid tot chaos. Het verschil tussen winnaars en achterblijvers is flexibiliteit.
In de snelle digitalisering van klantinteractie verliezen veel organisaties uit het oog waar loyaliteit echt om draait. Natuurlijk blijven kortingen, punten en beloningen een rol spelen – maar loyaliteit gaat verder dan alleen incentives. De uitdaging ligt in het bieden van relevante, persoonlijke ervaringen op het juiste moment, via het juiste kanaal.
SEA is verschoven van handmatig en technisch naar geautomatiseerd, data-gestuurd en AI-gedreven. Dat verandert ook de rol van de SEA-marketeer.
Karsten Wildberger wordt minister Digitalisering en Modernisering van Staat in het nieuwe kabinet van bondskanselier Friedrich Merz in Duitsland.
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Onderzoek toont dat opnieuw aan.
Metachannel-marketing is de evolutionaire stap voorbij omnichannel-marketing en staat klaar om met AR, VR, en Internet-of-Things de fakkel over te nemen.
Gerhard te Velde had alles waar hij als ondernemer van had gedroomd. Toch stond hij op een ochtend op en besefte: dit is het niet meer.
Een verslag van BrightonSEO 2025 met speciale aandacht voor AI-wantrouwen, toegankelijkheid van websites en alt-teksten.