More stories

Data-obsessie helpt de klant niet (en jou ook niet)

Veel organisaties lijken overtuigd dat meer data verzamelen altijd beter is. Dat noemen we data-geobsedeerde dataverzameling en vaak werkt het averechts.

Data

‘Getir en Gorillas nog in overnamegesprekken’

Getir lijkt nog steeds van plan om de financieel geplaagde concurrent Gorillas te kopen. Er lopen nog steeds overnamegesprekken.

Venture

De vier belangrijkste factoren die in 2023 logistiek en ‘warehousing’ gaan bepalen

De logistieke vastgoedsector speelt een sleutelrol in de e-commerce. Maar er zijn een aantal trends waar e-commercebedrijven rekening mee moeten houden.

Logistics

Houd klanten binnenboord met efficiënt ordermanagement

Klanten behouden en terug laten komen? Met een een ordermanagementsysteem kun je voldoen aan je merkbeloften en meer. Zo bouw je aan loyaliteit.

Fulfillment

Hoe creëer je in een omnichannel een boutiqueshop ervaring?

Hoe maak  je als fashion retailer een succesvolle stap naar een omnichannel presence? Shoeby legt het uit.

Customer Experience

Omnichannel groei: het belang van een internationale betaaloplossing

Hoe breng je verschillende betaalsystemen bij elkaar bij omnichannel groei? Kamera Express deelt haar ervaringen.

Payment

Is Composable Commerce de toekomst van eCommerce?

Wat is Composable Commerce en wat kan het betekenen voor e-commerce-bedrijven?

e-commerce platforms

Drie betaaltrends die de groei van (online) retail verder gaan versnellen

De manier waarop consumenten betalen is door de pandemie in een stroomversnelling gekomen. We betalen meer dan ooit contactloos, shoppen in toenemende mate online en gebruiken minder cash.

Payment

Verhoog je winstgevendheid door aan de slag te gaan met AI-gedreven prijszetting

Hoe haal je als retailer de grootste Return on Investment uit je ingekochte items met behulp van AI en Big Data?

Artificial Intelligence

Fysieke winkels accepteren betalingen Klarna-app

Fysieke winkels kunnen binnenkort betalingen accepteren van klanten die de mobiele app van Klarna aan de kassa QR-scannen. De shops verlengen hun digitale relatie naar het fysieke domein en vinden een marketingpartner in de Zweden.

Retail

Kiezen voor Retail

Hoe behaal je als relatief onbekende speler toch hoge conversies? Computerfabrikant Lenovo deelt haar ervaringen.

Strategy

Groei, groei, groei! De groei-ambitie van een luxury-retailer

Hoe wil juweliersketen Lucardi haar omnichannel ambities in Nederland, maar ook daarbuiten, gaan waarborgen?

Cross Border

Alex Wolfswinkel van Sleepfast ligt niet te slapen

Hoe disrupt je als traditionele retailer op het gebied van bedden en matrassen succesvol de markt door bestaande retailwetten online door te vertalen?

Disruptie

Hoe creativiteit zakelijk ontelbare kansen kan ontsluiten

Hoe kan marketing de groeimotor worden van e-commerce-bedrijven? Met behulp van een flinke portie creativiteit.

Marketing automation

Hoe maak je een goede landingspagina?

Hoe maak je een goed converterende landingspagina? Hoe schrijf je je landingspagina schrijven voor het beste resultaat? Volg dit stappenplan!

Web-design