More stories

Deze conversie boosters zou iedere webshop moeten hebben

Welke conversie-boosters zijn onmisbaar voor succes met je webshop? En hoe pas je die boosters zelf het beste toe?

Conversie

Van retailer naar omnichannel-speler

Een snelgroeiende omnichannel-retailer binnen de woonbranche worden? Dat kan niet zonder krachtige transitie.

e-commerce

Vijf vragen over de toekomst van e-commerce in Nederland

Tijdens deze presentatie bundelen Beslist.nl en Channable hun krachten om inzichten te delen over het Nederlandse e-commerce landschap.

e-commerce

Hoe zorg je voor optimale bereikbaarheid van je klantenservice? 

Klanten zijn veeleisend en je klantenservice is één van de punten waarmee je je merk kunt onderscheiden. Een checklist voor de optimale inrichting ervan.

Customer Engagement

Amerika’s grootste retailers charteren containerschepen

De bevoorradingslijnen over zee tussen Azië en Noord-Amerika staan zo erg onder druk, dat retailers als Home Depot, Costco en Walmart hun eigen containerschepen charteren voor leveringszekerheid.

Retail

Zo zet innocent effectief contextual advertising in

Alternatief voor cookies: automatisch plaatsen van advertenties in een relevante context. De case van Innocent laat zien hoe je dit aan kunt pakken.

Online advertising

Automatisering bij Etos: Meer data en meer maatwerk leiden tot 30% minder papier

Dankzij gedetailleerde informatie over al haar winkels en slimme automatisering kon Etos veel papier besparen en maatwerk bieden voor iedere winkel.

Sustainability

Cross-border-strategie: there’s no going back!

De ontwikkelingen door de coronapandemie vragen om een aanpassing van de cross-border-strategie van webwinkeliers. Er is dus ‘no going back’.

Cross Border

Helft Duits e-commerce via marktplaatsen

Duitsland blijft bij uitstek een land waar de consument primair via marktplaatsen koopt. De grootste stijgers zijn echter multichannel retail en fabrikanten die direct aan de consument verkopen.

Duitsland

Met deze inzichten van 2020 scoor je tijdens Black Friday 2021

Black Friday komt er weer aan. Welke lessen kunnen we trekken uit vorig jaar? En welke trends mogen we niet missen in 2021?

Customer Engagement

Websuper Ocado investeert in zelfrijdende busjes

De Britse online supermarkt Ocado neemt een belang in landgenoot Wayve. De twee laten binnenkort enkele bezorgbussen autonoom door de straten van Londen rijden, met menselijk toezicht.

Venture

Amazon opent eerste Britse non-foodwinkel

Amazon versterkt zijn aanwezigheid in de Britse winkelstraat met de opening van zijn eerste non-food winkel. Het aanbod omvat boeken, elektronica, speelgoed, games en huishoudelijke artikelen.

Retail

Nationaal E-mail onderzoek 2021: alles gaat via de smartphone 

Online aankopen gaan voornamelijk via de smartphone. De belangrijkste bevindingen uit het Nationaal E-mail Onderzoek 2021 op een rij.    

Marketing

AH met gesponsorde zoekresultaten in shop-app

Albert Heijn is de eerste Nederlandse supermarkt die reclameruimte gaat verkopen in de zoekresultaten van zijn mobiele app.

Retail

Shoppen voor de feestdagen in 2021

In dit rapport bekijken we de seizoensverkoopgegevens van 5.000 retailpartners, plus gegevens van de eerste helft van dit jaar, om te voorspellen hoe het consumentengedrag er in de tweede helft van 2021 uit zal zien.

Retail