IKEA voegt in-door navigatie toe aan app
Dwalend zoeken naar een product in een IKEA-filiaal is binnenkort voorbij. Het bedrijf voegt over enkele maanden in-door navigatie toen aan zijn app.
Dwalend zoeken naar een product in een IKEA-filiaal is binnenkort voorbij. Het bedrijf voegt over enkele maanden in-door navigatie toen aan zijn app.
Ondernemers die een online platform willen starten, kunnen kiezen uit drie strategieën: een eigen platform bouwen (build), aansluiten bij een bestaand platform (belong) of bestaande software gebruiken (buy). De juiste keuze hangt af van factoren zoals onderscheidend vermogen, snelheid en flexibiliteit.
Op 13 maart vond Friends of Search plaats. Het evenement bracht opnieuw professionals samen om strategieën en ontwikkelingen rond SEO en SEA te verkennen.
Gamification is veel meer dan alleen maar videospelletjes. Met een beetje creativiteit kan het een krachtig instrument voor marketeers zijn.
Digitale marketingcampagnes worden vaak beoordeeld op basis van klikken en conversies. Dit doet echter geen recht aan de volledige impact van een campagne.
AI domineert het nieuws met beloftes van radicale efficiëntie en disruptie. Maar hoe snel gaat die verandering nou écht? En hoe zet je AI effectief in?
De ‘veilige’ alternatieven voor WhatsApp en X – respectievelijk Signal en Bluesky en beide geleid door een vrouw – stonden op het podium van SXSW. Leuk feit: Nederland is de snelst groeiende markt van Signal.
Technologische vooruitgang in retailmedia en het veranderende gedrag van consumenten zorgen voor nieuwe kansen om je doelgroep te bereiken.
Recensies zijn belangrijk voor je reputatie, maar hoe ga je om met neprecensies? En waar ligt de grens tussen neprecensies en echte recensies?
Dat paid en organic Search binnen Google om een geïntegreerde aanpak vraagt is al jaren bekend bij adverteerders. Maar Search gaat verder dan Google.
Steeds vaker klinkt de oproep om in Europa minder strenge wetgeving te hanteren voor AI-bedrijven. Driekwart van de Nederlanders wil echter méér wetgeving.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag. Maar hoe dit gemiddelde cijfer tot stand komt is vaak erg vaag en manipulatie ligt op de loer.
De marketingindustrie blijft zichzelf voorliegen. We bedenken termen als Performance Branding en Brandformance alsof ze revoluties zijn.
Als oprichter van het eerste AI-ondersteunde tekstbureau van Nederland, merk ik dagelijks hoezeer AI-gegenereerde teksten de gemoederen bezighouden.
Online recensies hebben enorme impact op het koopgedrag van Nederlandse consumenten, maar het hoe en waarom ervan is eigenlijk vaak niet duidelijk.