More stories

Het vreemde freemium-model van Google Analytics 

De verschillen tussen de gratis en betaalde versies van Google Analytics: een vreemd model.

Analytics

Digitale vaardigheden: de vergeten kans voor bestuurders om werknemers te binden

Veel organisaties hebben geen succesvol beleid rondom digitale vaardigheden. En veel bestuurders zou zélf betere digitale vaardigheden willen hebben.

Digital Transformation

‘Feed’-management: de sleutel tot effectieve e-commerce-SEO (2/2)

Houd jij je bezig met e-commerce-SEO? Vergeet dan niet hoe belangrijk feed-management is, voor zowel Organic Shopping als voor discovery.

SEO

De ontwikkeling na AI: metachannel-marketing

Begrip van de achtergrond van een nieuw fenomeen is essentieel voordat je het gaat gebruiken. n dit artikel leg ik uit wat metachannel-marketing is.

Virtual reality

‘Feed’-management: de sleutel tot effectieve e-commerce-SEO (1/2)

Houd jij je bezig met e-commerce-SEO? Vergeet dan niet hoe belangrijk feed-management is, voor zowel Organic Shopping als voor discovery.

SEO

Nedap werkt voor HEMA aan RFID-uitrol

Nedap gaat voor HEMA de uitrol van het iD Cloud-platform verzorgen in alle ruim 740 winkels in onder andere Nederland, België en Frankrijk. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld in de app of op de website exact zien hoeveel van hun favoriete artikelen er nog in een winkel beschikbaar zijn. Voor medewerkers betekent dit dat zij veel sneller en nauwkeuriger de voorraden kunnen bijhouden.

Retail

ABN Amro: Digitalisering sleutel tot productiviteitsgroei in retailsector

De Nederlandse retailsector staat aan de vooravond van een digitale versnelling. Dat blijkt uit de nieuwste Retailprognoses van ABN AMRO. Door aanhoudende personeelstekorten en stijgende kosten wordt digitalisering steeds belangrijker om de arbeidsproductiviteit te verhogen en relevant te blijven in een snel veranderende markt.

Retail

Google doorbreekt silo’s met ‘marketing content usage’

De silo’s zijn verleden tijd. Social, marketing automation’ paid search: zo maar een aantal afdelingen die helaas nog altijd te weinig samenwerken.

Marketing automation

Advertentiefraude met malafide apps: wat eraan te doen is

Advertentiefraude met malafide apps is een aanzienlijk probleem. Waarom lagen bureaus en adverteerders te slapen? En wat is eraan te doen?

Online advertising

Winkels veranderen in alles-in-één hubs voor klanten

De winkel is allang niet meer alleen een plek om iets te kopen. Voorraadbeheer, online orders verwerken, persoonlijk advies geven […]

Fulfillment

Wat werkt? Acht krachtige CTA-voorbeelden

Nu de spanningsboog van consumenten korter en korter wordt is het essentieel om de aandacht vast te houden. Een Call-to-Action speelt daar een rol in.

Web-design
Premium

Kaufland Marketplace naar Frankrijk en Italië

Kaufland breidt zijn marketplace uit naar Frankrijk en Italië en bereikt daardoor tegen de 140 miljoen Europese online consumenten. De Duitsers positioneren hun dienst als lokaal alternatief voor Amazon en eBay.

E-commerce

Hoe gedegen softwareonderzoek je veel leed kan besparen

Iedere organisatie komt eens op het punt dat bestaande software voor je administratie, planning etc. niet langer voldoet aan de huidige situatie en visie. De keuzes die hieruit volgen kunnen verstrekkende gevolgen hebben voor de efficiëntie, groei en concurrentiepositie in de (nabije) toekomst. Er zijn een aantal factoren die een belangrijke rol spelen in dit beslissingsproces en ervoor zorgen dat software het verschil maakt voor jouw organisatie.

Tech

[Podcast] Doorzetters met William Brand: ‘Ik ging ’s nachts hardlopen, mijn wereld stortte in’

In oktober 2008 zat William Brand, medeoprichter van het designatelier Brand van Egmond, op het hoogtepunt van zijn carrière. En toen kwam Lehman Brothers.

Creative

Leiderschap in het AI-tijdperk: minder controle, meer faciliteren

Steeds meer CEO’s verwachten in toenemende mate dat AI-medewerkers op de werkvloer zal vervangen, volgens een recente CEO-enquête van ING.

Artificial Intelligence