[Podcast Shaping the Future] AI in marketing: van praten naar doen
Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee?
Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee?
Remy Gieling zette alles op het spel voor de domeinnaam AI.nl en werd precies op tijd beloond. Zijn kijk op wat er in Nederland ontbreekt.
53 procent van de Nederlandse bedrijven werkt niet of nauwelijks met freelancers, vooral door onzekerheid rondom de Wet DBA. Die onzekerheid is onnodig.
Nederlandse consumenten verwachten snelheid en kwaliteit van online klantenservice. Toch blijkt dat 61 procent het contact met AI-chatbots vermijdt.
Wanneer ik een website bezoek, of dat nu als consultant of als consument is, test ik vrijwel direct hoe de zoekbalk (site search) functioneert.
Het begint met ruimte. Japan verraste me. Niet met technologie of efficiëntie. Maar met iets veel simpelers: ruimte. Ruimte voor de ander.
E-mailmarketing blijft een krachtig middel, maar zonder een doordachte strategie kan de effectiviteit van e-mailmarketingcampagnes sterk afnemen.
Met de komst van AI 'agents' delegeren we in toenemende mate het bekijken en navigeren van webpagina’s: ze browsen, klikken en nemen beslissingen voor ons.
Het is een schurende waarheid: het succes van je campagne hangt niet alleen af van creativiteit, doelgroepsegmentatie of geoptimaliseerde timing.
Cybersecurityrisico’s nemen toe naarmate AI steeds meer wordt ingezet. Daarom is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de regels rond cybersecurity.
In 2023 ondergaat het dochtertje van Bart Snijders een openhartoperatie. Hoe de zwaarste periode zijn koers als ondernemer radicaal veranderde.