Een juridische bom onder Google Tag Manager (en wat dit voor jou betekent)
Gebruik je de Google Tag Manager-implementatie? Dan deel je waarschijnlijk persoonsgegevens met de VS. Als dat niet noodzakelijk is, is het illegaal.
Gebruik je de Google Tag Manager-implementatie? Dan deel je waarschijnlijk persoonsgegevens met de VS. Als dat niet noodzakelijk is, is het illegaal.
Digitale representaties van klanten, doelgroepen en experts worden – mede dankzij AI – steeds effectiever, veelzijdiger en breder toepasbaar.
De mogelijkheden van generatieve AI raakt individuen en organisaties in elke laag van onze samenleving. Hoe zorgen we dat iedereen profiteert?
Gedurfde marketing werkt. Wat mij betreft is dat iets waar we in een tijd van algoritmen, AI en dashboards wel wat vaker bij stil mogen staan.
Creators en marketeers experimenteren steeds vaker met AI-tools. Maar hoe transparant moet je zijn over AI-inzet? En wie is aansprakelijk als het misgaat?
Vier creatieve geesten over hoe de media van de toekomst eruit komen te zien en welke rol AI, creativiteit en controle daarbij spelen.
Met Dynamic Creative Optimization kun je met één template automatisch teintallen unieke advertenties generen
De inzet van kunstmatige intelligentie in marketing groeit snel. Waar vorig jaar 48 procent van de organisaties AI toepaste, is dat inmiddels 62 procent.
Op de dag van de uitvaart van haar vader besloot José van Dalen: ik stap uit loondienst. Hoe José van Dalen na haar dieptepunt een miljoenenbedrijf bouwde.
Sinds de snelle opmars van kunstmatige intelligentie zijn er steeds meer AI-tools zijn voor het bouwen van apps en web-based diensten.
Kunstmatige intelligentie. Iedereen heeft het erover, maar wie doet er écht slimme dingen mee?