CEO MediaMarkt wordt Duitse minister van Digitalisering
Karsten Wildberger wordt minister Digitalisering en Modernisering van Staat in het nieuwe kabinet van bondskanselier Friedrich Merz in Duitsland.
Karsten Wildberger wordt minister Digitalisering en Modernisering van Staat in het nieuwe kabinet van bondskanselier Friedrich Merz in Duitsland.
Onder marktonderzoekers is het een berucht fenomeen: mensen weten van zichzelf niet precies hóe ze consumeren. Of waarom. Onderzoek toont dat opnieuw aan.
Metachannel-marketing is de evolutionaire stap voorbij omnichannel-marketing en staat klaar om met AR, VR, en Internet-of-Things de fakkel over te nemen.
Gerhard te Velde had alles waar hij als ondernemer van had gedroomd. Toch stond hij op een ochtend op en besefte: dit is het niet meer.
Een verslag van BrightonSEO 2025 met speciale aandacht voor AI-wantrouwen, toegankelijkheid van websites en alt-teksten.
De verschillen tussen de gratis en betaalde versies van Google Analytics: een vreemd model.
Veel organisaties hebben geen succesvol beleid rondom digitale vaardigheden. En veel bestuurders zou zélf betere digitale vaardigheden willen hebben.
Houd jij je bezig met e-commerce-SEO? Vergeet dan niet hoe belangrijk feed-management is, voor zowel Organic Shopping als voor discovery.
Begrip van de achtergrond van een nieuw fenomeen is essentieel voordat je het gaat gebruiken. n dit artikel leg ik uit wat metachannel-marketing is.
Houd jij je bezig met e-commerce-SEO? Vergeet dan niet hoe belangrijk feed-management is, voor zowel Organic Shopping als voor discovery.
Nedap gaat voor HEMA de uitrol van het iD Cloud-platform verzorgen in alle ruim 740 winkels in onder andere Nederland, België en Frankrijk. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld in de app of op de website exact zien hoeveel van hun favoriete artikelen er nog in een winkel beschikbaar zijn. Voor medewerkers betekent dit dat zij veel sneller en nauwkeuriger de voorraden kunnen bijhouden.
De Nederlandse retailsector staat aan de vooravond van een digitale versnelling. Dat blijkt uit de nieuwste Retailprognoses van ABN AMRO. Door aanhoudende personeelstekorten en stijgende kosten wordt digitalisering steeds belangrijker om de arbeidsproductiviteit te verhogen en relevant te blijven in een snel veranderende markt.
De silo’s zijn verleden tijd. Social, marketing automation’ paid search: zo maar een aantal afdelingen die helaas nog altijd te weinig samenwerken.
Advertentiefraude met malafide apps is een aanzienlijk probleem. Waarom lagen bureaus en adverteerders te slapen? En wat is eraan te doen?
De winkel is allang niet meer alleen een plek om iets te kopen. Voorraadbeheer, online orders verwerken, persoonlijk advies geven […]