Hoe je als digital agency beter overzicht houdt op de groei van je campagnes
Marketinguitgaven groeien weer. Hoe groei je mee met je klanten zonder het overzicht op je uitgaven te verliezen? Scheid uitgaven met digitale betaalpassen.
Marketinguitgaven groeien weer. Hoe groei je mee met je klanten zonder het overzicht op je uitgaven te verliezen? Scheid uitgaven met digitale betaalpassen.
Inmiddels hangt om NFT's een zweem van hypes, onzin en bedrog. Jammer, want écht nuttige toepassingen zijn er wel degelijk: zoals digitale abonnementen.
Bedrijven kunnen steeds makkelijker zelf financiële producten aanbieden. Consumenten overal in Europa staan daar ook steeds meer voor open.
De laatste innovaties in betaaltechnologie kwamen uitgebreid aan bod tijdens de Europese editie van Money 20/20 in Amsterdam.
'Buy-now-pay-later' is een blijvertje, want het biedt voordelen voor retailers én consumenten: betalen met flexibiliteit en zekerheid voor beide partijen.
Een optimale betaalstrategie is onlosmakelijk met e-commerce verbonden. Ook op dat gebied tekenen zich de contouren van de (nabije) toekomst af.
Flexwerken heeft voor- maar ook nadelen. Eigen keuzes maar ook onzekerheid. Flexwerken blijft groeien. Tijd om te werken aan meer financiële zekerheid.
Tijdens de Europese editie van Money 20/20 in Amsterdam discussieerden experts van betalingsproviders, financiële instellingen en fintech-bedrijven met elkaar om de toekomst van finance te bespreken en vorm te...
iDEAL QR wordt voortaan ondersteund door de mobiele apps van Knab, Rabobank, ING en ABN AMRO. Klanten kunnen codes scannen om bijvoorbeeld facturen te betalen of bij zelfbedieningszuilen in...
Apple komt in de VS met een creditcard, de Apple Card. Een volgende stap van Apple die ervoor moet zorgen dat je overal zonder frictie kunt betalen met je...
Mobiele wallets hangen al een tijd boven de betaalmarkt. Grote jongens worden nauwlettend gevolgd, maar ook klantenkaartapp Stocard zet een eerste stap richting een multifunctionele wallet. Met een voorsprong...