Zonder cookies, toch persoonlijk: identity resolution maakt het mogelijk
Dit artikel duikt in identity resolution – de techniek die marketeers helpt om anonieme en bekende klantdata samen te voegen. […]
Dit artikel duikt in identity resolution – de techniek die marketeers helpt om anonieme en bekende klantdata samen te voegen. […]
In de huidige digitale wereld, waar bedrijven steeds vaker online concurreren, is een sterk merk belangrijker dan ooit. Het onderscheidt […]
Wanneer men het heeft over de ontwikkeling van AI, denken we vaak alleen maar aan de digitale gevolgen die dit […]
Veel mensen maken zich zorgen om de huidige economie. De inflatie brengt zorgen met zich mee. Mensen zijn zich bovendien […]
Relatiegeschenken zijn al jarenlang een beproefde manier om de band met klanten te versterken. Maar tegenwoordig gaan ze veel verder […]
Performance marketeers richten zich vaak sterk op data en algoritmes. We analyseren, testen en optimaliseren eindeloos om die ene extra […]
stichd, dochterbedrijf van PUMA group, werkt als brand partner van een indrukwekkend portfolio A-merken.
Het Nederlandse kinderwagenmerk Joolz groeide de afgelopen jaren enorm. Inmiddels is het merk actief in meer dan vijftig landen. Voor […]
Commercetools is voor het vijfde opeenvolgende jaar uitgeroepen als “Leader” in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce.
Merkhuis Premium Inc. – moederbedrijf van modemerken als Off The Pitch en Cruyff – stapte zo’n vijf jaar geleden over […]
Momenteel zijn er ongeveer vijfhonderd verschillende Customer Data Platforms beschikbaar op de markt: de voordelen van een headless systeem op een rij.
Inhousing is een voortdurende trend die bij veel bedrijven structureel op de agenda staat. Maar ‘makkelijker gezegd dan gedaan’ is […]
Tijdens het KPS-event in het Olympisch Stadion in Amsterdam werden vijf concrete acties aangeboden in de route naar topprestaties.
Retail is een spannende markt. De concurrentie is groot, de consument is vaak grillig. Of een klant voor jou kiest […]
De trend van ‘in-housing’ vormt een uitdaging voor marketingbureaus. Omarm de trend en bied nieuwe diensten aangepast op de deze ontwikkeling.