-

Fernanda Cristo (Puratos): ‘Zoeken naar manieren om het voor sales makkelijker te maken’

Onlangs vond het event Econnect Europe plaats in Kopenhagen. Econnect Europe brengt eindverantwoordelijken op het gebied van ecommerce, ebusiness en digital services uit de maakindustrie bij elkaar. Met grote Europese spelers zoals; Scania, Alfa Laval, Liebherr, Siemens, ThyssenKrupp, Velux en vele anderen. 

Herbert Pesch en Mascha Tamarinof van Evident waren aanwezig op het event met “Let’s talk B2B!” om sprekers en bezoekers te interviewen. Een serie van drie video’s is het resultaat. 

In de eerste video spraken ze met Thomas Igou, Content Director van Copperberg, Andrea Dickstein, Director Ecommerce van Eppendorf en Miku Kimber, Head of Solution Sales Tools bij Scania Group. 

In de tweede video spraken ze met Jonas Kjellberg en Jacob Felländer van de Sweco Group.

In de derde en laatste video spreken ze met Fernanda Cristo, verantwoordelijk voor e-commerce bij Puratos, een leverancier van bakkers en banketbakkers met een miljard omzet. Zij legt uit hoe het sales team op één lijn hebben gekregen met het digitale kanaal. Ook gingen ze in gesprek met Gabor Huszar van Aalberts Industries, een miljardenbedrijf in de industrie, over de kansen die zich voordoen in servitization. Tot slot komt Lisa Bergström van Copperberg nog langs over de worsteling van de maakindustrie met B2B e-commerce.

Bekijk hier de video (5.02 minuten):

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Mascha Tamarinof is marketing manager bij Evident.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond