-

Pablo van den Berg (Yune): ‘Met positieve jaloezie kijk ik naar concurrentie’

Hij studeerde communicatiewetenschap, maar spendeerde meer tijd in de montagekamer dan op de universiteit. Video’s maakte Pablo van den Berg al in 2007,  een tijd dat Facebook nog niet in Nederland bestond en YouTube nog nieuw was: ‘Wij moesten een soort van evangelie verkopen aan de hand van drie slides op Powerpoint, dat was natuurlijk heel lastig. Later heeft die term video veel meer kracht gekregen. We moesten concurreren tegen televisie en de traditionele reclame, dat was wel spannend.’
Ondertussen is Yune succesvol verkocht aan mediabedrijf Interpublic, vooral vanwege de wens om een stap verder te kunnen zetten: ‘Wat voor ons steeds belangrijker werd is toch die kennis van data en hoe je daar steeds intelligenter mee je propositie kan verstevigen. Dus niet alleen maar leuke content maken en bedenken maar het ook nog op een slimme manier uiteindelijk bij de consument krijgen.’

Dit bericht is 5 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond