-

Rochdi Darrazi, Boldking: ‘Google doet het goed, maar tv is de aanjager’

Hoe boks je als nieuwkomer op tegen Gillette en Wilkinson die samen 85 procent van de scheermarkt in handen hebben? Hoe verleid je consumenten zonder zichtbaar te zijn in de winkelschappen? CEO Rochdi Darrazi legt uit hoe Boldking met messcherpe marketing en de juiste mensen een merk bouwt dat de traditionele scheermarkt in beweging brengt.

Een traditionele markt veroveren met alleen online inzet is een illusie, is de stelling waarop hij reageert in deze podcast. Rochdi Darrazi is ondernemer, studeerde econometrie en was adviseur bij McKinsey. Zijn abonnementsmodel op scheermesjes groeide in zes jaar uit van idee tot een florerende onderneming met 400.000 consumenten. De ambitie van Rochdi is om met Boldking een Europese speler van formaat te worden in personal care-producten.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond