-

Eric Ariens (Strossle): ‘Adverteerders denken nog niet altijd redactioneel’

“Kijken, klikken, kopen”, in één sessie bestaat niet volgens Eric Ariens van Strossle. “Marketeers zijn opgegroeid met de focus op conversie, maar je bouwt juist een relatie op. Het heeft alles te maken met hoe je denkt over je advertising.” Strossle biedt machine learning voor content recommendation in combinatie met native advertising.

“We zorgen op een simpele manier ervoor dat mensen meer pagina’s gaan bekijken door het toevoegen van relevantie. De uitgever krijgt een additioneel business model met native advertising”, vertelt Ariens. “Native advertising is minder gevoelig voor adblockers en roept ook minder irritatie op bij de consument. Adverteerders moeten er nog aan wennen. Een natuurlijk beeld is effectiever dan een gestyleerd beeld. En het testen van een kop wordt nog weinig gedaan. De landingspagina is vaak de homepage. Adverteerders denken nog niet altijd redactioneel.”

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond