Met technologie de winkelbeleving versterken
Dobit versterkt de winkelbeleving met technologie in de winkel. “Verschillende kanalen van omnichannel trekken we door naar de winkel met touch interactiviteit, communicatie via schermen en integratie van geur en geluid”, legt Nele Bruers van Dobit uit.
Dit doet Dobit onder meer voor Hunkemöller: “Via schermen in de vitrine communiceren we nieuwe campagnes. In de winkel staan interactieve schermen waar klanten sociale media kunnen raadplegen en online kunnen bestellen. Dat gaat de nee-verkoop tegen en daarmee wordt het assortiment vergroot”, vertelt Bruers. “Wanneer iemand dichtbij een scherm staat, kunnen we ook met geurverstuiving een bepaalde beleving geven.”
“In de experience paskamer kiest de klant voor één van de vier sferen. Met belichting, geluid en het beeld op de schermen geven we een totaalgevoel. De klantbeleving wordt verrijkt. Dit levert ook concrete resultaten op voor de sales”, zegt Bruers.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond