Download

Download
0
3.9k

5 stappen om de klantervaring in de financiële dienstverlening te verbeteren

De relatie tussen klanten en banken bestaat inmiddels uit meer dan alleen transacties. Nu iedereen zijn bankzaken vaker online regelt, moeten financiële dienstverleners een inhaalslag maken in het ontwikkelen van een complete online strategie om bestaande klanten te behouden én nieuwe klanten te werven.

Hoe bereik je digitaal succes in een wereld van altijd groeiende klantverwachtingen? In deze checklist leggen we je uit hoe je in vijf stappen een sterke digitale strategie maakt en beheert. Daarbij komen je website en doelgroep aan bod, maar gaat het ook over het automatiseren van processen en het gebruiken van digitale inzichten.

Na het zetten van de vijf stappen zal je bestaande klanten beter behouden én zal je steeds meer nieuwe klanten werven.

Dit whitepaper gaat over

  • Het vergroten van online aanwezigheid.
  • Het binden van een grote groep consumenten.
  • Contentautomatisering met duidelijke kaders en overzicht.
  • Data en inzichten gebruiken om te blijven optimaliseren.

Redactie