Download

Download
0
4.4k
Channel: B2B online

Growth marketing best practices voor de moderne marketeer

In een drukke markt vinden ambitieuze bedrijven een manier om door het onkruid te dringen en boven hun concurrentie uit te torenen. Ze bloeien ondanks alle kansen, of het nu de populairste aanbieder van gepersonaliseerde traktaties wordt of de meest erkende ontwerper van outdoorkleding is, hun succes komt vaak voort uit dezelfde basis: een marketingstrategie die groei stimuleert.

Voor kleine tot middelgrote bedrijven, solopreneurs en ondernemers kan dit een ontmoedigende taak zijn. Het opnemen tegen merken met grote digitale marketingbudgetten is al moeilijk genoeg. Je ideale klant vinden, onderzoek doen naar concurrenten, de belangrijkste onderscheidende factoren identificeren – dit alles kan nog verwarrender lijken. Hoe zorg je voor een optimale ROI van je digitale marketing activiteiten?

In zeven stappen naar een moderne marketingstrategie

In dit eBook geven we je een stappenplan om je groei een boost te geven. Je leert hoe u jouw doelgroep kunt identificeren, een digitale marketingstrategie kunt opstellen, specifieke marketingtactieken kunt vaststellen en marketinginhoud kunt produceren. We bespreken ook het testen en meten van uw tactieken, zodat je de impact van je inspanningen kunt bepalen. Dit eBook beschrijft een gedetailleerde stapsgewijze handleiding. Deze volgende thema’s staan centraal:

  1. Klantprofielen opstellen
  2. De markt in kaart brengen
  3. USP’s en waardepropositie
  4. Marketingstrategie ontwikkelen
  5. Samenstellen van je marketingmix
  6. Content assets voor leadgeneratie
  7. Implementeren en testen
  8. Performance monitoring

Per stap krijg je praktijkvoorbeelden van Wigs.com, Sunski, Claudio Lugli Shirts, Topo Designs, Student.com, PADI en TeePublic.

Gavin Flood