0
8.7k

Een klantenservice funnel creëren voor een betere klantervaring

Waar vroeger klantenservice vaak bijzaak van een bedrijf werd gezien, zien we nu een ontwikkeling die het belang van klantenservice eindelijk benadrukt. En terecht, want goede klantenservice is een belangrijk onderdeel van de klantervaring geworden, zeker in e-commerce.

Om je klanten zo goed mogelijk te woord te staan, wil je ze verschillende kanalen aanbieden. Maar hoe creëer je een goede klantenservice-ervaring wanneer klanten zoveel verschillende kanalen hebben om je te bereiken?

In dit whitepaper

  • Hoe je het klantenservice trechterframework gebruikt om al je kanalen op te nemen en de beste ervaring te creëren.
  • Hoe automatisering met chatbots helpt om de klantenservice-ervaring op te schalen en de kwaliteit van de service te verbeteren om klantenloyaliteit te stimuleren.
  • Hoe de trechter inzicht geeft in het verbeteren van de service-ervaring op basis van inkomende klantverzoeken.

Na het lezen van dit whitepaper weet je hoe je een nieuw klantenservice kanaal creëert, of deze meer waarde zal hebben voor de klantervaring en hoe je verschillende kanalen naast elkaar managed.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Redactie