0
7.7k
Channel: Social

LinkedIn als tool voor een verkoopstrategie

LinkedIn heeft ruim 740 miljoen accounts uit meer dan 200 landen. Daarnaast telt het zakelijke sociale netwerk ook ruim 55 miljoen bedrijfsaccounts. Met zo’n grote groep aan gebruikers, is het meer dan een sociaal netwerk. Je kunt het platform namelijk ook voor commerciële doeleinden gebruiken, zoals werving of het segmenteren en bereiken van je doelgroep.

Het is bijvoorbeeld 277% efficiënter om leads te genereren via LinkedIn dan via andere platformen zoals Facebook en Twitter. Vooral wanneer je geautomatiseerd te werk gaat op LinkedIn.

In dit whitepaper bespreken we daarom

  • Tips om je social selling index op LinkedIn te verbeteren.
  • (Bedrijfs)profieloptimalisatie en netwerk efficiëntie.
  • LinkedIn als sales tool in je verkoopstrategie.
  • Sjabloon om LinkedIn doelstellingen te bereiken.

Lees dit whitepaper hoe je een LinkedIn strategie van A tot Z op kunt zetten.

Je bent klaar om deze whitepaper te downloaden
Download whitepaper

Lasse Fijten