Deel dit artikel
-

Aangescherpte bedrijfsstrategie voor Jumbo, meer nadruk op online

Op basis van een uitgebreide strategische analyse heeft Koninklijke Jumbo Food Groep haar nieuwe Meerjarenplan geïntroduceerd met daarin een aanscherping van de koers. De nieuwe strategie is erop gericht de sterke positie van Jumbo verder uit te bouwen in zowel de winkels als online.

In het kader van de aangescherpte strategie wil Jumbo komende tijd met extra investeringen nog steviger het accent leggen op uitbreiding van haar omnichannel aanpak.

Parallel hieraan bouwt Jumbo aan een versteviging van haar organisatie, met de nadruk op vereenvoudigde bedrijfsprocessen, digitalisering en verbeterde systemen voor ICT en dataverwerking. Volledige focus op de klant blijft de constante factor van strategie en werkwijze.

Het vernieuwde Directieteam onder aanvoering van Frits van Eerd bestaat per 28 maart uit Cees van Vliet (Operatie), Frances Franken (Commercie), Ralph Bertrand (Formule), Tim Hehenkamp (Tech & Data), Claire Saes (HR) en Peter van Erp (Finance).

Foto: De Raad van Bestuur van Koninklijke Jumbo Food Groep houdt in haar huidige vorm op te bestaan. Bestuurders Colette Cloosterman – van Eerd en Ton van Veen treden toe tot de Raad van Commissarissen met aanvullend een aantal gedelegeerde verantwoordelijkheden. Frits van Eerd geeft als algemeen directeur leiding aan het vernieuwde Directieteam, waar ook Cees van Vliet onderdeel van uit zal maken.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond