Nieuws -
B2B Digital: Opti-Flor gebruikt webwinkel als marktonderzoeker
Orchideeënkweker Opti-Flor uit het Westland heeft sinds de uitbraak van het coronavirus een webwinkel. Dit eerste contact met de eindconsument blijkt nu een waardevol middel voor marktonderzoek, waar ook de partners van profiteren.
De opening van de webwinkel van Opti-Flor kwam enigszins noodgedwongen. Begon 2020 vielen de vraag naar de sierbloemen in een keer helemaal uit als gevolg van het coronavirus. De kweker, die wekelijks 120.000 orchideeën oogst, opende een webwinkel. Eén afzetkanaal is beter dan geen.
Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!
Premium Account
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd
Log in met je Premium Account