Brenno Misuraca (Takeaway.com): ‘We zijn onbedoeld goed geworden in overnames’
Maaltijdbezorger Takeaway.com verhapstukt de ene na de andere overname of fusie, bleek deze week eens te meer. Aan Director of Product Brenno Misuraca de taak al het digitale en de mensen zo snel mogelijk op te nemen. Zonder daarbij de doorontwikkeling van het bestaande uit het oog te verliezen. Alles, hoe experimenteel ook, moet direct waarde toevoegen. “Innovatie is geen losstaand proces hier.”
Nog geen uur na het gesprek op het Amsterdamse hoofdkantoor stuurt Takeaway.com een persbericht uit. Een onderzoek van de Britse kartelwaakhond vertraagt de fusie met Just Eat. Misuraca lijkt er geen weet van te hebben. Laat staan dat hij zich met dit soort zaken bemoeit. “Overnames zijn hier een gegeven”, zei hij eerder lachend. “Ik kijk nergens meer van op.”
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd