Deel dit artikel
-

Emerce B2B Digital: de transformatie van een feestwinkel

Binnen de (internationale) feestartikelenindustrie zijn veel retailers actief die al jaren fysiek retail bedrijven. De industrie is groot geworden door deze feestwinkels en zij vormen, ondanks de snelle opkomst van multi- brandstores, retailketens, webshops en marketplaces nog steeds een wezenlijk onderdeel van het klantporftolio en de focus van Folat.

Folat werd in 1993 opgericht door Marc Mulckhuyse en Alex Adrichem. Destijds werden er vooral ballonnen verkocht.

Wat heeft Folat gedaan om deze retailers mee te nemen in het digitale transformatieproces dat het bedrijf de afgelopen jaren heeft doorlopen, hoor he op Emerce B2B Digital op 12 mei in Maarssen.

Zo lanceerde het bedrijf een internationele b2b- webshop, tools voor retailers die het orderproces efficiënter maken en Folat Service Feeds waarmee retailers worden voorzien van commerciele verkoopdata zoals content, voorraad en prijzen.

Martijn Hoeksema deelt tips en tricks op het gebied van klantbinding en uitdagingen op het gebied van offline versus online.

Het volledige overzicht van de sprekers vind je hier. Kaarten koop je via deze link.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond