Deel dit artikel
-

Evenementenapp Craze houdt rekening met persoonlijke voorkeuren

Een nieuwe app Craze geeft gebruikers gepersonaliseerde suggesties voor evenementen in een feed. Up-to-date blijven met wat er zoal gebeurt in de stad is niet altijd makkelijk, zeggen de initiatiefnemers. Craze lost dit op door alle relevante informatie op één plek samen te brengen en boekbaar te maken.

Gebruikers kunnen bij het instellen van hun profiel een aantal categorieën kiezen, vervolgens krijgen ze op basis van hun persoonlijke voorkeuren suggesties voor evenementen.

Nadat gebruikers een evenement hebben geselecteerd, kunnen ze in-app tickets aanschaffen. Worden deze niet in-app aangeboden, dan kunnen zij Craze de opdracht geven om te zoeken naar boekingsmogelijkheden, zoals Ticketswap en Tickettack.

Voor evenementorganisatoren zegt Craze de mogelijkheid te bieden om hun marketing af te stemmen op bepaalde doelgroepen, op basis van geografische informatie als geslacht, leeftijd, voorkeuren en locatie.

Craze bestaat inmiddels een jaar en is oorspronkelijk opgericht in Sofia, Bulgarije. Vrijwel direct is het bedrijf naar Amsterdam gekomen om verder te ontwikkelen. Inmiddels heeft Craze een up-to-date database van ruim 1 miljoen evenementen.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond