Deel dit artikel
-

Exclusief contract buitenreclame-exploitant Exterion Media met Groningen

Buitenreclame-exploitant Exterion Media heeft een contract voor een periode van 10 jaar gesloten met de gemeente Groningen. Het gaat om zowel traditionele- als digitale reclamerechten in de stad.

De exploitant breidt haar digitale portfolio verder uit door, naast in winkelcentra en op NS stations, nu ook abri’s en europanels op straat te voorzien van digitale schermen.

Het nieuwe contract start 1 juli 2018 en betreft reclamerechten in bushokjes, europanels en digitale objecten.

Met ruim 200.000 inwoners is Groningen veruit de grootste stad van Noord-Nederland.

Hillenaar Outdoor kondigt op zijn beurt wederom uitbreiding aan. Het bedrijf is vanaf 1 augustus eigenaar van 14 nieuwe digitale panelen verspreid over Diemen en Den Bosch. De moderne eyecatchers worden strategisch langs drukbezochte wegen geplaatst.

De uitbreiding bevat een viertal nieuwe Digitale City Abri’s in Diemen en tien extra grote digitale panelen in Den Bosch.

Dit bericht is 7 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond