Deel dit artikel
-

Exterion Media neemt DooH-netwerk Centercom over

Media-exploitant Exterion Media neemt honderden digitale beeldschermen over van Centercom die het bij Nederlandse supermarkten heeft hangen.

In totaal worden ruim vijfhonderd digitale out-of-Home schermen bij Albert Heijn, Jumbo, Plus/Coop en Spar aan het netwerk van Exterion Media toegevoegd. Hiermee komt het gehele digitale netwerk uit op ruim drieduizend schermen waarmee wekelijks meer dan honderd miljoen vertoningen worden gerealiseerd.

Exterion Media zelf had al driehonderd schermen bij supermarkten hangen. Met de overname, waarvan de financiële details niet bekend zijn gemaakt, positioneert het bedrijf zich als een sterke speler voor adverteerders in het umfeld van de dagelijkse en wekelijkse boodschappen. Reclames kunnen worden vertoond voor de grootgrutters zelf, maar ook voor derden. Centercom hanteerde een 50/50-verdeling.

De koper hanteert digitale doelgroeppakketten voor drie soorten netwerken: On the Go, Retail en Urban.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond