Happy Horizon breidt verder uit met overname Get Hooked

Creative digital agency Get Hooked uit ‘s-Hertogenbosch is de volgende nieuwe versterking van bureaugroep Happy Horizon. Met Get Hooked verstevigt de Happy Horizon groep naar eigen zeggen haar positie in de regio Noord-Brabant.
Dit jaar werden al zes bedrijven toegevoegd aan bureaugroep Happy Horizon. Met hubs in Eindhoven en Tilburg is de groep tevens al sterk vertegenwoordigd in de Brabantse regio.
CEO van Happy Horizon, Walter van de Wege, ziet in Get Hooked ‘veel terug van ons activatie-DNA. Daarnaast is Get Hooked exemplarisch voor hoe we onze hubs inrichten; met een 360-graden aanpak met alle disciplines binnen digital en marketing onder één dak. Daarmee is Get Hooked een soort Happy Horizon in het klein, maar ook een mooi voorbeeld.’
De nog jonge ondernemer en oprichter van Get Hooked Tim van Tartwijk (35) stuurt samen met zijn MT inmiddels een team van zo’n 20 mensen aan. De afgelopen jaren is het team flink gegroeid en was het nu tijd voor een volgende stap.
”
Happy Horizon werkt onder meer voor Shimano, Luxaflex, Xenos, Eneco, Het Nederlandse Rode Kruis, Grando Retail, A-Z Barbecue, Continu, Politie, Belastingdienst, Rijksoverheid, Electronic Arts, UEFA, CBR, Prorail, Pets Place, Warner Music, Fatboy, Trendhopper, Expert, CSU, en Kwantum.
Get Hooked werkt onder meer voor Bostik, Nationale Zorgklas, BCS, S-PORT, Brisa, Move4U, Heroes Den Bosch, Verhuizen.nl en Hutten.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond