Deel dit artikel
-

HMS Contact Centers opent vestiging in Amsterdam

Het van oorsprong Bossche callcenter HMS Contact Centers heeft een vestiging geopend in Amsterdam. Tweeëntwintig jaar geleden begon HMS als een contactcenter voor de zakelijke markt.

Door de oplopende vraag naar meerdere vreemde talen vanuit klanten, hoopt HMS in Amsterdam de juiste medewerkers te vinden.

Als eerste zal de afdeling HMS Customer Care zich hier gaan vestigen. HMS Customer Care had naast de vestigingen in Den Bosch en Nijmegen momenteel al een dependance vestiging in Mijdrecht. Zij zijn inmiddels verhuisd naar het nieuwe pand aan ’t IJ in hartje Amsterdam, waar meer ruimte is voor uitbreiding op de afdeling.

In 2012 heeft HMS haar focus verlegd naar nieuwe afdeling HMS Customer Care, waar de klantenservice wordt verzorgd voor onder andere La Place, Perfetti van Melle en Pit&Pit. Inmiddels zijn er vele andere merken toegevoegd aan de portefeuille zoals Claudia Sträter, De Telegraaf en Xximo.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond