Deel dit artikel
-

Honderdjarige BvA voortaan ‘Netwerk van merkleiders’

De 100-jarige Bond van Adverteerders presenteert zich voortaan als een Netwerk van merkleiders. ‘Als ambitieuze aanjagers van merken en markten zetten we ons in voor kwaliteit en effectiviteit van het Nederlandse communicatielandschap,’ aldus de vereniging.

BvA is in 1919 opgericht uit onvrede over gebrek aan transparantie bij dagbladreclame. Honderd jaar later is het medialandschap echter ingrijpend veranderd, maar de behoefte aan transparantie en een eerlijk en gezond speelveld is juist nu is juist nu uiterst urgent.

Nieuwe technologieën en marktpartijen bieden veel mogelijkheden, maar de keuzes worden ingewikkelder. Bovendien is voor velen de druk groot om korte termijn groei te realiseren.

BvA organiseerde onlangs samen met McKinsey een CMO event over ‘Data Driven Commerce’. In samenwerking met IAB Nederland en DLA Piper werd de werkgroep Privacy opgezet om in Den Haag te pleiten voor duidelijkheid en uitvoerbaarheid van de privacy wetgeving. Een tweedaagse sessie over Agile Working is in voorbereiding.

Foto Pixabay

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond