Deel dit artikel
-

Joris van Lierop nieuwe directeur van VINEX

Joris van Lierop wordt de nieuwe directeur van Vinex en neemt daarmee de positie over van Karin Schut.

Vinex staat voor Verenigde Internetexploitanten en is opdrachtgever voor het online bereiksonderzoek in Nederland. De organisatie is een initiatief van publishers en is een van de oprichters van het periodieke media-onderzoek NMO.

In een persbericht zegt de organisatie vanochtend: “Nu de nieuwe NMO-organisatie in 2024 een feit is en het NMO Online-onderzoek succesvol bij de markt is geïntroduceerd, is het een geschikt moment om met een vernieuwd team verder te bouwen aan de toekomst.“

Behalve een nieuwe directeur is ook een nieuwe voorzitter aangesteld in de persoon van Carla der Kinderen (RTL/ Ad Alliance). Zij neemt de voorzittersrol over van Rien van Beemen (Mediahuis).

Vinex gaat verder als belangenbehartiger van de online publishers in het onderzoek en draagt bij aan de financiering van NMO.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond