Deel dit artikel
-

Keukenhof kiest Redkiwi als digitaal partner

Lentetuin Keukenhof neemt zijn digitale kanalen op de schop en stelt Redkiwi aan om dat technisch te realiseren.

De Rotterdammers verzorgen de hosting en het nieuwe design van de Keukenhof digitaal. Dat omvat niet enkel de grafische kant, maar ook de transactionele. Steeds meer tickets worden immers via internet verkocht.

Marlies Goldenberg van de lentetuin: “De online kanalen, waaronder onze eigen website, worden steeds belangrijker voor de bezoekers van Keukenhof. Een nieuwe website is nodig om de online informatievoorziening nog duidelijker en beter te maken.”

Keukenhof is het vlaggenschip van de Nederlandse sierteelt en een toeristisch uithangbord. De gelegenheid is maar acht weken per jaar geopend en trekt dan meer dan een miljoen bezoekers uit binnen- en buitenland.

Foto: Vijay Kiran (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond